الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة من اخواتى بالصين

مساعدة من اخواتى بالصين

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4902 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية DRSALAH
    DRSALAH

مبتعث جديد New Member

DRSALAH الصين

DRSALAH , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى الصين , تخصصى الطب , بجامعة جنوب الوادى
    • جنوب الوادى
    • الطب
    • ذكر
    • سوهاج, سوهاج
    • مصر
    • Nov 2010
    المزيدl

November 24th, 2010, 09:21 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا اخوكم الدكتور محمد من مصر وحصلت على منحة الى هونج كونج ولكن اوراقى تم ارسالها الى السفاره المصرية ببكين منذ اكثر من شهر دون جدوى وحاولت الاتصال بالسفاره مرارا وتكرارا للتاكد من اوراقى ولكن الردود باللغه الصينيه فقط ولم استطع الوصول الى اى مسئول عربى او مصرى للاستفسار منه . ياريت لو فى واحد يقدر يفيدنى يكون ساكن قريب من السفاره المصريه ببكين او يقدر يساعدنى بالتصال بيهم ياريت يرد عليا بس يا ريت بسرعه لانى الورق ده ليه فتره ولازم يخلص فيها؟
  2. وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

أهلا وسهلا دكتور

والله انا مش في بكين لكن كل اللي اقدر اساعدك فيه اني اعطيك ارقام السفارة المصريه هناكـ

Embassy of the Arab Republic of Egypt in Beijing
    Ambassador: H.E. Mr. Mahmoud Allam M. Allam
    Tel: +86-10-65321825

0086-10-65322541
    Fax: +86-10-65325365
    7 "
  3. شكرا على رد السريع بس انا فعلا معايا رقم السفاره وفعلا كلمتهم بس فى رساله الكترونيه بالصينى طبعا مفهمتش منها حاجه وبعدين رساله الكترونيه بالانجليزى يا دوبك انا فهمت انى للمساعده اضغط رقم زيرو وفعلا انا عملت كده وقعدت منتظر منتظر منتظر بس الظاهر انى السفاره بتبئا مشغوله فتره كبيره المهم معرفتش اتوصلهم باى حال من الاحوال
    فانا ليا عندك طلب ده لو فى استطاعتك انك لو انت فى الصين هتكون المكالمه بالنسبه ليك محليه وسهله غيرى انا خالص انت ممكن تكلمهم وتضغط زيرو بعد الرقم كطلب للمساعده ولو حد عربى او مصرى رد عليك قوله الدكتور محمد صلاح من مصر بيستفسر عن ورقه بخصوص منحة هونج كونج هل وصل عندكم ولا لا؟ لانه مبعوت من اكتر من شهر. ولو وصل هل اتبعت للمشرف بتاعه فى هونج كونج؟
    انا عارف انى طلبى ده صعب بس انا بقول لو ده فى استطاعتك اما لو مكنش فى استطاعتك فاتمنى انى حد تانى يكون قريب من السفاره او فى استطاعته يرد عليا
    وشكرا كتير ليك
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DRSALAH
    شكرا على رد السريع بس انا فعلا معايا رقم السفاره وفعلا كلمتهم بس فى رساله الكترونيه بالصينى طبعا مفهمتش منها حاجه وبعدين رساله الكترونيه بالانجليزى يا دوبك انا فهمت انى للمساعده اضغط رقم زيرو وفعلا انا عملت كده وقعدت منتظر منتظر منتظر بس الظاهر انى السفاره بتبئا مشغوله فتره كبيره المهم معرفتش اتوصلهم باى حال من الاحوال
    فانا ليا عندك طلب ده لو فى استطاعتك انك لو انت فى الصين هتكون المكالمه بالنسبه ليك محليه وسهله غيرى انا خالص انت ممكن تكلمهم وتضغط زيرو بعد الرقم كطلب للمساعده ولو حد عربى او مصرى رد عليك قوله الدكتور محمد صلاح من مصر بيستفسر عن ورقه بخصوص منحة هونج كونج هل وصل عندكم ولا لا؟ لانه مبعوت من اكتر من شهر. ولو وصل هل اتبعت للمشرف بتاعه فى هونج كونج؟
    انا عارف انى طلبى ده صعب بس انا بقول لو ده فى استطاعتك اما لو مكنش فى استطاعتك فاتمنى انى حد تانى يكون قريب من السفاره او فى استطاعته يرد عليا
    وشكرا كتير ليك
    لا صعب ولا حاجه حاضر حتى لو كان باللغة الصينية ممكن اتواصل معاهم مافي مشكله
    طبعا الان مافيش دوام لكن بكره ان شاء الله راح اكلمهم لك وممكن تعطيني رقم موبايلك أعطيك اللي حصل معايا بالضبط..
    بالتوفيق يارب
    7 "
  5. الف شكر ليك وده رقم موبايلى
    0020105317510
    االايميل
    drsalahbio@yahoo.com

حضرتك هتقوله انا صديق للدكتور محمد صلاح عبدالله من مصر وهوه حصل على منحه لهونج كونج عن طريق مبادره الائتمان والشراكه والورق بتاعه اتبعت من اكتر من شهر على السفير المصرى ببكين والمفروض انه يكون وصل للمشرف بتاعه بس مفيش حاجه وصلته فهو عاوز يعرف هل ورقه وصل عندكم ولا لا ؟ ولو وصل ايه الى معطل الورق بتاعه؟
    انا هتقل عليك متأسف جدا بس انا حاولت بكل الطرق بس معرفتش
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DRSALAH
    الف شكر ليك وده رقم موبايلى
    0020105317510
    االايميل
    drsalahbio@yahoo.com

حضرتك هتقوله انا صديق للدكتور محمد صلاح عبدالله من مصر وهوه حصل على منحه لهونج كونج عن طريق مبادره الائتمان والشراكه والورق بتاعه اتبعت من اكتر من شهر على السفير المصرى ببكين والمفروض انه يكون وصل للمشرف بتاعه بس مفيش حاجه وصلته فهو عاوز يعرف هل ورقه وصل عندكم ولا لا ؟ ولو وصل ايه الى معطل الورق بتاعه؟
    انا هتقل عليك متأسف جدا بس انا حاولت بكل الطرق بس معرفتش
    ان شاء الله خير , وراح أوافيك بالاخبار بكره ان شاء الله
    بسبب فارق التوقيت ..
    دعواتك لنا
    7 "
  7. الف شكر ليك يا أخى على مجهودك وتعبك معايا تخيل اذا كنت حضرتك من هناك ومش عارف توصل انا الى فى مصر أعمل ايه
    على العموم أنا تعبت حضرتك كتير . بس هل حضرتك جربت الرقم التانى ؟؟؟؟؟؟
    هوه فى كمان رقم المكتب السياحى فى السفاره 00861084475180 يعنى لو حضرتك قدرت وجزاكم الله خيرا
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.