الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

من أراد ثواب مساعدة مسلم ارجو ان يساعدنى

من أراد ثواب مساعدة مسلم ارجو ان يساعدنى

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4883 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية اللهم فك الكرب
    اللهم فك الكرب

مبتعث جديد New Member

اللهم فك الكرب كندا

اللهم فك الكرب , أنثى. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى كندا , تخصصى طبيبة , بجامعة الاسكندرية
    • الاسكندرية
    • طبيبة
    • أنثى
    • الاسكندرية, الاسكندرية
    • مصر
    • Dec 2010
    المزيدl

December 12th, 2010, 03:08 PM

السلام عليكم...انا فتاه من مصر..تقدم لي شاب مصري يعيش في كندا..حضر اهله فقط لخطبتى ولكن لم يأتى هو لانه في كندا ولا يستطيع النزول في اجازة لمصر... وطلب ان يتم التعارف عن طريق النت (كاميرا ومايك) نحن نعرف ان اهله طيبين وسألنا عنهم.. ولكن انا لا اعرف عنه شيئا هناك.. واريد ان يساعدنى احد في الوصول لمعلومات عنه هناك حيث ان التعارف بالكلام عن طريق النت غير كافي على الاطلاق... يعنى انا خايفه مثلا يكون مش كويس هناك ....او له علاقات غير شرعية او كده ..وانا اريد لنفسي شاب حريص على طاعة الله ويخشاه..هوه مش هينزل ابدا وسيستمر التعارف لمدة سنه ثم سينزل مصر للزواج منى على طول...وانا هروح معاه هناك بعدها... وخايفه اوى ..حاولت اوصل لمعلومات عن طريق السفاره او القنصليه فلم اعرف.. وليس لدي اي معلومات عنه هناك سوى عنوان بيته...يعنى انا نفسي اوصل لاى حد محترم وأمين من كندا اتكلم معاه وافهم حاجات مش قادره افهمها وياريت يكون بنت او سيده...الموضوع ده مهم بالنسبالى جدا.. انا بستخير طول الوقت ..ارجو من يقرا رسالتى ان يستجيب لى ولو بأى مساعدة بسيطة.. انا لن اطلب الكثير والله.. سوى مساعدة ضئيلة منكم
  2. السلام عليكم ..جزاكم الله خيرا لان حضرتك رديت انا قاعده من الصبح امام الجهاز منتظرة حد يرد.. عذرا لم استطيع ان ارد عليك في الرسائل الخاصة كما ارسلت لى لانه لابد ان يكون لى اكثر من 30 مشاركة حد يمكننى ان استخدم خاصية الرسائل الخاصة... بالنسبة للمدينه قال لى انها
    Manitoba
    Winnipeg

..اتمنى ان تقرا ردى هنا... وفي انتظار ردك عليه
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.