الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

عاجل: قبولي وصل من جامعة موناش

عاجل: قبولي وصل من جامعة موناش

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 6211 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية AL-SHAREEF
    AL-SHAREEF

مبتعث مستجد Freshman Member

AL-SHAREEF غير معرف

AL-SHAREEF , تخصصى مبتعث تحت الإنشاء والتعمير , بجامعة kaau
    • kaau
    • مبتعث تحت الإنشاء والتعمير
    • غير معرف
    • سدني وماجوارها, الغربية_ مكة الحبيبة
    • غير معرف
    • Apr 2007
    المزيدl

April 26th, 2007, 04:34 PM

كيف حالكم اخواني اخواتي

اليوم فتحت البريد ولقيت رساله من الجامعه اللي جاني فيها القبول عن طريق الوزاره وهي جامعة موناش. راسلتلي القبول المشرووووط يعتبر اوفر وليس النهائي وطلبوا مني تحميل الملف اللي مرسلينه لي والذي يحتوي على القبول او الأوفر ومكون من 3 صفحات . المهم ماعلينا انا اللي مكدر ني انهم حاطين بداية دراسة اللغه في 2 اغسطس 2007 كيف السواه ياخوان وانا ابغى الدراسه في شهر 6 او اقصى حد شهر 7

ملاحظة استنتجتها من هذه الرساله .

القبولات على ماعتقد لم تصل بعد للوزاره لأنهالأوفر الوصلني اليوم توه صادر من الجامعه وباقي الأجراءات ستسكمل عن طريق الأي دي بي في استراليا .

علما اني تلقيت رساله الأسبوع الماضي من الوزاره لأستكمال اجراءات الفيزه .

اليكم نص الرساله:

Welcome to Monash!

This e-mail has been generated automatically. You are welcome to forward any further enquiries to scenquiries@adm.monash.edu.au. Alternatively, the submission of any pending documentation can be e-mailed directly to documents@adm.monash.edu.au.

ATTN MONASH REPRESENTATIVE: IDP EDUCATION AUSTRALIA (MELBOURNE)

Dear MS ALSHAREEF

Congratulations! You have been issued a conditional offer for Monash University.

Please find attached a copy of your offer letter.

Please send us the documents you need to meet the conditions of your offer and then you can accept this offer by following the steps in our offer package at the following URL: http://www.monash.edu/international/withoffer/accept/

For details of registration and enrolment please refer to the website at: http://www.monash.edu/international/registration/

We will also be sending the original of these documents to you or your nominated agent by mail.

We extend our best wishes to you as you begin your journey to Monash and we hope to receive your acceptance soon.
    Welcome to Monash!

Yours sincerely

Eliana Hruby
    Director, International Admissions
    International Admissions Office
    Monash University
    PO BOX 73, Monash University, Victoria 3800
    Australia

CRICOS Provider Codes:
    Monash University 00008C
    Monash College Group Pty Ltd 01857J

2. ملاحظة استنتجتها من هذه الرساله .

القبولات على ماعتقد لم تصل بعد للوزاره لأنهالأوفر الوصلني اليوم توه صادر من الجامعه وباقي الأجراءات ستسكمل عن طريق الأي دي بي في استراليا .

علما اني تلقيت رساله الأسبوع الماضي من الوزاره لأستكمال اجراءات الفيزه .
    اخوي هذا مو اوفر هذا قبول مشروط وقالوا انهم راح يرسلون الاوراق حقتك للمكتب الي ماسك امورنا الي هو الاي دي بي ومن هناك الاي دي بي ترسله على السفاره يعني ان شاء الله خلال الايام الجايه راح يترسل قبولك على السفاره واذا انت ارسلت اوارقك للسفاره

خلاص حط ببطنك بطيخه صيفي وانتظر فيزتك وان شاء الله ماتتأخر

الف مبروك وبالتوفيق
    اخوك
    بحور
    7 "
  3. اخوي بحوووووووور مشكوووووور على تعقيبك

ولكن بغض النظر عن افر ولا ecoe المشكله اللي تواجهني والتي بعدما حملت القبول اللي مرسلينه لي قعدت اقراء فيه وجدت ان الجامعه حاطه لي موعد لدراسة اللغه في 2 اغسطس انا ياخي مايناسبني هذا الموعد ابي ادرس قبل كذا حيث اني دخلت على موقع مركز اللغه في الجامعه لقيت انه يوجد اكثر من موعد ممكن ادرس فيه اقرب من الموعد اللي محددينه مسبقا في اغسطس فمثلا لقيت موعدين مثل :
    Thursday 24 May 2007 - 11:00am *
    Thursday 28 June 2007 - 11:00am

وش الحل لتغير موعد دراسة اللغه :101:

اخوي حساس الوزاره ارسلتلي رساله الأسبوع الماضي وخلصت ولله الحمد اجراءات الفيزه .

اخوي بي بو

اخوي القبول مرسلينه بتاريخ اليوم 26 ابريل يتضمن ثلاث صفحات
    الصفحه الأولى تتحدث انه الجامعه قبلت الطالب في ماستر المحاسبه وايضا اللغه الأنجليزيه الأكاديميه واخر الصفحه توقيع مدير مركز القبول في الجامعه

الصفحه الثانيه توصيف لدراسة اللغه وتاريخ البدايه والأنتهاء من الكورس المحدد
    وايضا توصيف لبرنامج الماستر في المحاسبة تاريخ بداية البرنامج اللي سجلوك فيه

الصفحه الثالثه توجد بها التكاليف دراسة اللغه والماستر ومعلومات عن القبووول

اتمنى التوفيق للجميع
    7 "
  4. مبروك وصول قبولك
    لكن لماذا تنزعج من موعد الدراسة
    انا كمان موعدي دراستي اختاروه لي في 20 اغسطس
    حلوووو هذا التاريخ لسببين:
    1- لانه ممكن الفيزا تتاخر شهرين ونصف>>>اطول مدة عرفت عنها0000ويمكن كمان يرفضوا يصدروها السفارة لاقدر الله لكن يحق لك تقدم عليها مرة تانيه من اول وجديدز
    2- سبب تافه ومش سبب اصلا 000بس روعه لما تروح من هنا في عز صيف الخليج الى عز الشتاء الاسترالي00

وياليت الاخوان الباقيين يقولو متى موعد دراستهم0

والعفو منك اخي بحور الشوق
    بس هذا ترى قبول مشروط _اوفر_ يعني مو coe وينتظرو منك الموافقه عليه
    then you can accept this offer by following the steps in our offer package
    لكن يحتاج فقط للضمان المالي واية اوراق اخرى طلبوها منك
    ويصير ماشي ومأيأخذ اكثر من اسبوع

بس طبعا الوزارة هي التي حتقوم بمراسلتهم وليس انت
    7 "
  5. السلام عليكم

انا كمان جاتني راسله على بريدي من جامعة مونااااش

وانا تخصصي محاسبه وبحضر ماسترفي المحاسبه

اولا انا مو فاهمه بالتمام ايش مكتوب في الرساله

ثانيا لاحظت في رسالة الاخ الشريف مكتوب
    ATTN MONASH REPRESENTATIVE: IDP EDUCATION AUSTRALIA (MELBOURNE
    وانا مكتوب عندي بدل ملبورن بيرث

وانا بصراحه ابغى ادرس في ملبورن مابغى بيرث اذا كان لجامعة موناش فرع في بيرث

وحسب معلوماتي ان جامعة موناش مالها فرع ببيرث

اخواني ياريت تفيدوني الله يجزاكم خير

وهذي الرساله
    This e-mail has been generated automatically. You are welcomed to forward any further

enquiries to : scenquiries@adm.monash.edu.au. Alternatively, the submission of any pending documentation can be e-mailed directly to : documents@adm.monash.edu.au.

ATTN MONASH REPRESENTATIVE: IDP EDUCATION AUSTRALIA - PERTH

Dear MS
    Re : Acknowledgement of your application-

We have received your application, and it is being processed. Your student number is 21133999. Please quote this number whenever you contact us about your application.

As soon as we have an outcome on your application, we will communicate it to you. Please note that if you have applied for a Postgraduate course by research or a Phd, the assessment process takes a bit longer.

We wish you success with your application and for your time at Monash University.

International Admissions
    Monash University
    Australia

Telephone: +613 9905 0888
    Fax: +613 9905 8297
    http://www.monash.edu.au/international/
    CRICOS Provider Code:
    Monash University - 00008C
    7 "
  6. اخوي teddy bear lady الأفتراض الأول مقبول والسبب الثاني ووولابلاش .

بس اذا طلعت لي الفيزه بأذن الله هل لي الحق اني اقدم موعد الدراسه . لأقرب وقت واطلع
    لأنه ماعتقد ان اوزاره حطلعنا قروبات زي مبتعثين اليابان وماليزيا وكوريا بسبب ان اغلب مبتعثين استراليا مواعيد دراستهم تختلف انت 20 وانا 2 اغسطس والباقين الله اعلم .

المهم امس حاولت اني اتصل بمكتب الاي دي بي في البحرين ولكن بدووون جدوى لم اجد المسؤول عن القبولات هناك.

اختيkho.m الرساله اللي جاتك تحتوى على ملف مرفق معاها يتضمن القبول المشرووووط ومكون من 3 صفحات ياليت تخبريني .وانصحكي انك تتابعين مع مكتب الأي دي بي في البحرين وتعلميهم بمحتوى هذه الرسايل .
    7 "
  7. اخوووووووووواني جاتني رساله اخرى من الجامعه ارجووووو المساعده

بتاريخ 27 ابريل

حسب تفسيري انهم يطلبون الضمان المالي حتى يرسلون eCoE ومادري هل اكلم الوزاره
    ولا اكلم الا ي دي بي ولا أكبببببببببببببببر المخده

نص الرساله:

This e-mail has been generated automatically. You are welcomed to forward any further enquiries to : scenquiries@adm.monash.edu.au. Alternatively, the submission of any pending documentation can be e-mailed directly to : documents@adm.monash.edu.au.

ATTN MONASH REPRESENTATIVE: IDP EDUCATION AUSTRALIA (MELBOURNE)

Dear MS ALSHAREEF

Our record indicate that we have received some of the neccessary documentation from you. However we are unable to continue with processing your acceptance of the English for Academic Preparation, as the following documents are still required ;

- Specific Financial Guarantee letter
    In order for Ecoes to be issued the financial guarantee letter needs to specify exactly which courses the student is being sponsored for, ie. 20 weeks Engish for Academic Preparation commencing in August 2007 and Master of Business ( Accounting ) commencing in February 2008

- Acceptance documents
    Please note that you must complete each section of your Acceptance form and indicate the correct course name(s), code, start date and indicated the amount of payment for each course. Here is the link to the above Acceptance form if required: www.monash.edu/international/withoffer/accept/

In order for Monash International Admissions to provide you with your eCoE we require that you fax or email us a copy of the above required documents as soon as possible.

International Admissions fax number is: + 61 3 9905 8297.

International Admissions email address is: documents@adm.monash.edu.au.

On all pages of the fax or email please clearly include your name and ID number.

Please do not reply to this email.

Kind regards,

International Admissions
    Monash University
    Australia

Telephone: +613 9905 0888
    Fax: +613 9905 8297
    http://www.monash.edu.au/international/
    CRICOS Provider Code:
    Monash University - 00008C
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.