الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

افيدونى يا شباب هل الدبلومه تمكننى من الحصول على البرمنت فيزا

افيدونى يا شباب هل الدبلومه تمكننى من الحصول على البرمنت فيزا

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5757 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية elsabie
    elsabie

مبتعث جديد New Member

elsabie غير معرف

elsabie , تخصصى مهندس , بجامعة modern academy
    • modern academy
    • مهندس
    • غير معرف
    • القاهره, القاهره
    • غير معرف
    • Jun 2008
    المزيدl

June 24th, 2008, 09:50 PM

دلوقتى انا مخلص هندسه من مصر وقدمت فى احدى المكاتب للسفر لاستراليا فقالى عشان تقدر تاخد البيرمنت فيزا تعمل دبلومه فاخترت اعمل دبلومه فى it(information technology
    الدبلومه فى حوالى 8900 دولار على مدار سنتين فى سيدنى ولازم اخد كورس ielts ب 1725 دولار الذى اريد معرفته
    هل هذه الدبلومه تمكننى من الحصول على البرمنت فيزا ؟
    هل ملزم انى اخد كورس الانجليش؟
    هل هناك قرار بالنسبه للبرمنت فيزا سيصدر فى شهر 7 يغير من القرارات ارجو الاجابه على
    اسئلتى ارجوكم
  2. دلوقتى انا مخلص هندسه من مصر وقدمت فى احدى المكاتب للسفر لاستراليا فقالى عشان تقدر تاخد البيرمنت فيزا تعمل دبلومه فاخترت اعمل دبلومه فى it(information technology
    الدبلومه فى حوالى 8900 دولار على مدار سنتين فى سيدنى ولازم اخد كورس ielts ب 1725 دولار الذى اريد معرفته
    هل هذه الدبلومه تمكننى من الحصول على البرمنت فيزا ؟
    هل ملزم انى اخد كورس الانجليش؟
    هل هناك سكور معين وهل لكل اكاديميه سكور وهل كورس it سكور قد ايه ؟
    هل هناك قرار بالنسبه للبرمنت فيزا سيصدر فى شهر 7 يغير من القرارات ارجو الاجابه على
    اسئلتى ارجوكم
    7 "
  3. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

حياك الله اخي الكريم وان شاء الله نساعدك بالي نقدر عليه ,,

البيرمنت فيزا تتطلب انك تكون اتممت سنتين في استراليا .. ايضا تتطلب منك اجتياز اختبار الايلتس بدرجه معينه

بالنسبه للدبلوم لم اسمع بالشيء هذا من قبل .. لكن اعتقد ان المكتب رأى ان الطريقه الوحيده لجلوسك في استراليا مدة سنتين هي دراسة الدبلوم

اتمنى اني اكون افدتك اخي ولو بالقليل .. وان شاء الله تحصل الاجابه على باقي استفساراتك من الاخوان الي لهم خبره اكبر

بالتوفيق ياعزيزي
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.