الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

pva

pva

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5735 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية copra1974
    copra1974

مبتعث جديد New Member

copra1974 أستراليا

copra1974 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من أستراليا , مبتعث فى أستراليا , تخصصى طالب , بجامعة لاتروب
    • لاتروب
    • طالب
    • ذكر
    • ملبورن, ملبورن
    • أستراليا
    • May 2008
    المزيدl

August 14th, 2008, 08:59 PM

اخوانى الاعزاء انا قدمت على قبول للغة فى جامعة لاتروب وبعتولى قبول مبدئى بس طلبوا منى البى فى اى حتى يعطونى القبول النهائى
    انا اسال هل السفارة الاسترالية ما تشترط القبول النهائى فى البداية وهل اللى مطلوب هو نمودج a157 فقط ام انه هناك نمادج اخرى يجب تعبئتها علما بانه انا من ليبيا والسفارة الاسترالية موجودة بمصر
  2. عزيزي يبدوا انك من ليبيا لذلك نظام الفيزا الاسترالية يختلف من دولة الى دولة اغلب الطلاب في هذا المنتدى هم من المملكة العربية السعودية ونظام الفيزا للطلاب السعوديين يختلف عن الطلاب في الدول الاخرى كمثال دول شرق اسيا يطلبون منهم على الاقل درجة 4 اضن في اختبار الايلتس لكي يحصل على الفيزا
    لكن لو تدخل على موقع الامقريشن ممكن تلاقي تصنيف دولتكم وتلاقي الطلبات التي يحتاجها الطالب
    7 "
  3. سالت السفار وقالوا لازم من تقييم مبدئى لمقدم التاشيرة وبعدين تعطيك السفارة PVAاللى على ضوئها تقدر تحصل COE وبعد COEيعطوك الفيزا
    يا ريت اللى عنده معلومات اكتر يفيدنى بالخصوص انا اوراقى اليوم دخلت السفارة الاسترالية فى مصر
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.