الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

أرجو المساعدة أخواننا فى أستراليا

أرجو المساعدة أخواننا فى أستراليا

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5167 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية gebaly15
    gebaly15

مبتعث جديد New Member

gebaly15 أستراليا

gebaly15 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى أستراليا , تخصصى accounting , بجامعة alexandria university
    • alexandria university
    • accounting
    • ذكر
    • alexandria, alex
    • مصر
    • Jan 2010
    المزيدl

February 26th, 2010, 06:29 PM

السلام عليكم
    انا مخلص تجارة أسكندرية محاسبة بتقدير جيد الحمدلله 68 % تمام بس المشكلة انها بالعربى
    فهل حينفع يعادلوا المواد دى اللى درستها بالعربى ولا حيعملولى زى تحضير وكأنى لم أدرس
    وكنت بفكر أدرس master in professional accounting دا بيأهل لل australian cpa
    فياريت الرد السريع علشان لو هما بيعادلولى اى مواد وحيفضلى 3 مواد زى مابتقولوا يبقى بلاششششش أدخل الكورس دا واخش على طول على ال 3 مواد واعرف ايه نظامهم
    انا رايح أنشاء الله قريب أجيب من الجامعة عدد ساعات الدراسة فى البكالريوس انا مش عندى فكرة الصراحة كام
    وأزاى حيعرفوا أنى درستها ولا لا من البيان بتاع الجامعة اللى أخده من الكلية
    ياريت تشرحه بالتفصيل الله يكرمك لانى تايه بقالى فترة فى الموضوع دا لو عندك وقت ياريت تراسلنى على الخاص حتى الله يكرمك وايميلى هوا gebaly15 (At) yahoo اوك
    اتمنى الرد السريع لانى عاوز أسافر بجد والعمل فى أستراليا
    لو درست هناك هل بعد الدراسة ينفع أحصل على الأقامة وأمته أحصل على الأقامة وازاى يا ياريت حد يفيدنا شكرااااااااااااااا
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.