الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

فيــــــــــزا نيوزلندية

فيــــــــــزا نيوزلندية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4795 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية حياتي اختياري
    حياتي اختياري

مبتعث مستجد Freshman Member

حياتي اختياري الكاميرون

حياتي اختياري , ذكر. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى الكاميرون , تخصصى جامعة , بجامعة طيبة
    • طيبة
    • جامعة
    • ذكر
    • جدة, جدة
    • السعودية
    • Sep 2009
    المزيدl

March 9th, 2011, 01:51 AM

الســـــــــــــلأم عليـــــــــكم

اريد استخـــــــراج فيـزا نيوزلندية اريد ابغي اسرع مكتب لاستخراج الفيزا ..,

بليز ساعدوني
  2. الغالي
    سو زيي احجز وجهز ملابس وتعال بس
    وقبلها شف لك احد يجيب لك قبول معهد وسكن يكون عن طريق المعهد او عن طريق مكتب نيوزلندي
    انا امس واصل لاوكلاند وسويت كذا دخلت بفيزا سياحية وانت واقف في المطار يستخرجونها لك
    وبعدين طلعها من هنا بعض المعاهد في اسبوع يطلعونها زي المعهد اللي انا فية وبعضهم من شهر لين شهر ونصف
    بالتوفيق يالغالي
    7 "
  3. لو كان عندك صبر راح تاخذ الفيزا يمكن من شهر لشهرين في السعودية لان اوراقك تنرسل لدبي للامارات
    وافضل كان بتنتضر هالمدة رح امريكا مشوارها اقرب وعلى ماسمعت تكاليفها اقل
    انا كنت بموت من الطفش في الطيارة مليت من القعده على هالكرسي
    سلام ياغلاهم
    7 "
  4. لا داعى تصرف على الفيزا وفر فلوسك تعالى هنا تاخد الفيزا سياحه 3 شهور فى المطار ولما تسدد مصاريف المعهد المعهد يقوم بارسال دوازك لتوفير فيزه الطالب
    ويتكلف الاجراء ده 240 دولار نيوزيلاندى
    لو عاوز اى معلومات اتصل بى اهلا وسهلا olakamel@hotmail.com
    وفر فلوسك

بالتوفيق
    مدام علا كامل
    مستشاره للطلبه العرب
    نيوزيلاندا
    7 "
  5. انا كنت في نيوزلندا وقبل يومين كانت رحلتي على نيوزلندا ومنعوني من السفر قالوا لازم بفيزا وامس اتصلت على الامقريشن في نيوزلندا ..
    استفسرت عن الموضوع قالت لازم تاخذ فيزا من السعودية وبعدين تجي ..!
    7 "
  6. ليه منعوك من هنا المنع - ايه المشكله انت تقدر ترحل من هنا عند او قبل انتهاء فيوتك ويبقى ما فيش مشكله - اشرح علشاتن افهم
    عموما لو كنت رحلت من هنا وقالوا لك احضر فيزه من السعوديه برضه لا تدفع لمكت او وكيل الامر مش محتاج مصاريف
    ببساطه توفر قبول للدراسه سدد المصاريف بمعرفتك للمعهد مباشره بتحويل بنكى - تاخد ما يثبت التحويل واتملىء استماره فيزه طالب وترسلها بمعرفتك بالوسته العاديه ولو مستعج بالبرد المسجل بعلم الوصول
    كل اللى تدفعه مصاريف الفيزا بتاعه الهجره النيوزيلاندنده مش عارفه كام بالضبط وتدفعا انت بنفسك لهم مش محتاج مكتب ولا اى افلام لا لها لزوم

ده على قد ما انا فاهمه لكن لو فيه مشكله اشرحها والله كريم نحاول ننصح
    مدام علا كامل
    نيوزيلاندا
    7 "
  7. حبيبي اسمع كلامي ولاتضيع وقتك تدور كلام ثابت
    اول شيء تسويه اطلب قبول معهد وقص تذكرة بحيث تخلي الرجعه قبل ثلاث اشهر
    يعني ثلاث شهور حد اقصى وتعال هنا وروح لمعهدك وعطهم جوازك وادفع للجوازات 204 دولار وجب معك اشعة صدر وانت جاي من السعودية علشان ترسلها مع جوازك للجوازات
    وطبعا المعهد بيساعدك ويعبي لك النموذج وعيش حياتك طبيعي لحد مايجيك جوازك على صندوق البريد تبعك او المعهد
    واذا براسك لكاعه لاتعطيهم جوازك بدري عيش شهرين بعد عطهم علشان تستفيد وقت
    ملاحظة لاتجي على الخطوط القطرية او الاماراتية لانها تمر على استراليا ولازم تقص فيزا عبور استراليا
    عندك ثلاث خطوط دور اللي يعجبك
    السنغافورية
    الصينيه الكاثي بيسيفك
    البرناوية
    جربت السنغافورية والصينية كويسات البرناوية اسعارهم حلوه رخيصة لكن ماجربتهم
    كل الود والتحية
    سلطان
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.