الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

عاجل .. وارجوو الافادة

عاجل .. وارجوو الافادة

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4700 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية العمور
    العمور

مبتعث جديد New Member

العمور نيوزيلندا

العمور , ذكر. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى نيوزيلندا , تخصصى علمي , بجامعة لايوجد
    • لايوجد
    • علمي
    • ذكر
    • الجبيل, الشرقية
    • السعودية
    • Jun 2011
    المزيدl

June 14th, 2011, 04:26 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عندي .. استفســاار ، وابي منكم الاجابه

انا .. الحين لقيت لي معهد بيوديني مبتعث لـ نيوزيلندا على حسابي الخاص لمدة سته اشهربقيمة " واحد ، واربعين الف ريال " والتذكرة على حسابي
    ابي اعرف .. سعرهم مناسب ولاا فيه معاهد احسن منهم وقيمتهم حلوه .. وفي حال وصولي لنيوزيلندا وبعد الدراسة على حسابي ، ابي اعرف اقدر ، احول الدراسة على حساب الحكومة .. افيدوني بهذا الموضوع الله يجزاكم خيـر .. تراني حيل محتاج لـ هالمعهد
  2. شوف متوسط اسعار المعهد حوالى فى ال 3شهور 18000 ريال طبعا كل ما مده الدراسه تكون اطول السعر ممكن يقل شويه حسب المعهد

انك تنضم للبعثه كله بامر الله - امتى الله واعلم - انت المفروض تحضر وتدرس وتسسد مصاريف المعهد وتحصل على فيزه طالب
    تفتح ملف فى الملحقيه وتاخد رقم الملف ترفق فى الملف خطاب من المعهد بانك بتدرس صوره الهويه السعوديه وصوره فيزه الطالب

لو عاوز تقدم على بعثه لدراسه اطول من 6 شهور ابقى وفر قبول لغه لمده عام وقبول جامعه لوعاوز جامعه وترفقه فى الملف
    لم تقل اسم المعهد مش مهم المهم انى اديتك فكره عن السعر الاختلاف يكون فى المعهد وفى المدينه وفى السكن واسعاره

ربنا كريم ولاتنسى المكرمه اللمك الله يعطيه الصحه مش بينسى ولاده ابدا

مدام علا كامل
    نيوزيلاندا
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.