الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

۩۞۩ فيزا ايرلندا للي يسأل عنها ۩۞۩

۩۞۩ فيزا ايرلندا للي يسأل عنها ۩۞۩

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5275 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. hello
    يعطيك العافيه اخوي قيصر انا عندي كم سؤال ياليت تقدر تجاوبني

في حالتنا احنا كامبتعثات اكيد بنروح ونجي على اهالينا اضن الفيزا ( متعدده الدخول mutipl entry ) احسن لنا صح ولا كيف ....
    يعني هلsingle entry مره وحده وبس ماقدر اجي ارجع مره ثانيه
    سؤالي الثاني ياليت توضح اكثر عن مكتب الهجره يعني التسجل كيف بالايميل او لازم نروح لهم شخصيا ؟؟؟

سؤالي الثالث اخوي بيكون مرافقي بالبعثه بس ماراح يجلس معي طوال مده الدراسه يعني بيروح ويجي ايش الافضل له كافيزا ومن ناحيه الامان من الملحقيه هل فيزا مرافق او فيزا سياحيه وانتهينا
    سؤالي الرابع ذكرت انه ممكن نرسل الفيزا عن طريق dhl طيب رسوم دفع الفيزا داخله من ضمن 400 ريال اللي ذكرتها ولا كيف يعني بس نرسل الجوزاات والابلكيشن والصور والاوراق المطلوبه على عنوان السفاره وبس واحنا نحولهم بعدين لاني انا بجده وحابه اخذه الايزي وي
    شكرا لك
    7 "
  2. الحمدلله انا طلعت الفيزا قبل كم يوم وزي ما قال القيصر يعطيه العافيه لمدة 3 اشهر وبعدين اجددها من مكتب الهجرة وطبعا ً نوع الفيزا D طويلة المدة

Type of Visa

The first question you will be asked is the type of visa you are applying for – Short Stay (C) or Long Stay (D).
    A Short Stay (C) Visa is issued for a stay of 90 days or less for the purpose of Tourism, Visit family/friend, Business, Conference, Transit, and some visas which will come under the category of ‘Other’.
    A Long Stay (D) Visa will not be issued for any of the above reasons, but may be given for the purpose of Employment, Study, or Joining Spouse/Partner/Parent, and certain other categories.
    Single or Multiple Journey

Any person who is issued with a Long Stay (D) visa, whether Single or Multiple Journey, and intends to remain in Ireland for a period exceeding 90 days must register with the Garda National Immigration Bureau (GNIB) within 90 days of arrival in the State. (Please see The Garda National Immigration Bureau (GNIB) for further details

Once you have been issued with a Garda Registration Card you can apply for a Multiple-Journey Re-entry Visa, if necessary. For further information on this matter please see our VisasFrequently Asked Questions (FAQs)Re-entry Visas on www.inis.gov.ie

).

مو مكتوب عليها لا اسم المعهد ولا الجامعه مع العلم اني قدمت من ضمن الاوراق قبول المعهد ...

بالتوفيق للجميع,,
    7 "
  3. E.W

اول شيء : الف مبروك على اصدار الفيزا لك ., وبالتوووفيق يارب

بس اخوي لو سمحت ابي اسالك لاهنت , قبول المعهد انت اللي جبـتـه ؟ والا من مكتب نهيــج الخآيس؟

وبالنسبة للفيزا انت رحت للرياض؟ والا عن طريق مكاتب البريد ؟

اتمنى تفيدني ., ويعطيك الف عافية
    7 "
3 من 23 صفحة 3 من 23 ... 2348 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.