الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

جاتني رسالة ع الإيميل تهنئة من جامعة ليمريك....مو من مكتب تجسير

جاتني رسالة ع الإيميل تهنئة من جامعة ليمريك....مو من مكتب تجسير

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5209 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية حلا مكة
    حلا مكة

مبتعث جديد New Member

حلا مكة أيرلندا

حلا مكة , أنثى. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى أيرلندا , تخصصى مختبرات طبية , بجامعة ما حددت لسى
    • ما حددت لسى
    • مختبرات طبية
    • أنثى
    • ايرلندا ان شاء الله, مكة
    • السعودية
    • Nov 2009
    المزيدl

January 21st, 2010, 04:17 PM

السلاااااااااااام عليكم
    انا جاني اليوم شي غريب وياريت احد يفهمني ايش هدا ؟؟؟؟ هل هو لخبطة من المكتب ولا ايش ؟؟؟؟ وايش اسوي؟؟؟
    جاتني رسالة ع الإيميل وهي كالتالي:

Dear my name,

Greetings from the University of Limerick, Ireland!

I would like to congratulate you on your offer to our Master of Arts in Business Management programme at the University of Limerick (UL) starting in September 2011. We look forward to welcoming you to the campus after you have completed your programme of English language studies at the Kaplan International College in Dublin.

Congratulations on choosing Ireland as your study destination, you have chosen a country where the standards of quality in universities and colleges is amongst the highest in the world. Ireland has much to offer and you will find both strong tradition and diverse culture. You will find that there is much to do of a sporting, cultural and social nature outside your academic activities. This teamed with the fact that the Irish people renowned for their friendliness and hospitality will help the transition from home to Ireland greatly.

In order to help you get to know us better and to gain a fuller understanding of what to expect while living and studying in Ireland. We would like to meet you in Riyadh on January 27th. The information session will take place in the Marriott Hotel, Al Ma’ather Street, Riyadh 2.30pm.

I look forward to meeting you, and I would greatly appreciate it if you could let me know by return if you are able to attend.

Kind regards

Josephine Page

Manager

International Education Division
    University of Limerick

انا اصلا تخصصي احياء
    بالله مو في فرق بين بكالوريوس احياء وماجستير ادارة اعمال
    بس نفسي اعرف من السبب في الغلط دا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    وايش اسوي؟؟؟
  2. ان شاء الله خير,,
    هم مش كاتبين انه عندك قبول بس انهم متحمسين تنضمين الى برنامجهم بعد ماتخلصي متطلبات اللغة..
    اختي راسلي مصدر الرسالة وقولي لهم هالكلام
    غير كذا تواصلي مع مكتب القبول تبعك,,

الله يوفقك ويسهل امورك ان شاء الله
    7 "
  3. انا جاني نفس الايميل بس انا تخصصي فيزياء وبكمل ماجستير فيزياء واعتقد ان هذا هو قبول الجامعة يعني هناك مايحتاج ادور بعد اللغة جامعة تضفني خخخـ

بس ودي اعرف كيف ليمريك مافي اي اخبار عنها ... وسالفة انها مو امنة هذي مو مقنعة لان في كل مكان اكيد في اماكن محذورة واماكن كويسة ولا ايش رايكم...
    7 "
  4. مشكورة dr.hoba على ردك وانا اخذت بنصيحتك

مشكور اخي
    المنتبه
    على ردك بس غير ان المنطقة الكل بيقول انها غير امنة انا لا اريد الدراسة في ليمريك لأن التخصص اللي ابغاه في دبلن في ترينتي كوليج

شاكرة لك الرد يا شذا الورد
    طيب ايش راح تسوي ؟؟؟؟؟؟
    راسلتي الجامعة ؟؟؟ ولا كلمتي المكتب؟؟؟
    انا بصراحة كلمت مكتب تجسير وقالي ارسلي لي الرسالة واحنا نشوف وما ادري متى يردوا علي
    ورسلت للجامعة انه انا ما عندي مانع من حضور الإختبار والمقابلة بس انا تخصصي احياء مو ادارة اعمال وبرضو ما ردوا الين دحين
    الله يستر
    والله حاله
    7 "
  5. وأنا جاتني نفس الرسالة وأنا تخصصي علوم حاسب:

Greetings from the University of Limerick, Ireland!

I would like to congratulate you on your offer to our Master of Science in Software Engineering programme at the University of Limerick (UL) starting in September 2011. We look forward to welcoming you to the campus after you have completed your programme of English language studies at the Kaplan International College in Dublin

التخصص مناسب لتخصصي.. بس صحيح المدينة مهي آمنة!!؟؟
    7 "
  6. اهلين كتكوتة
    هده الرسالة مو قبول لغة في جامعة ليميريك هدا هم يبغوني ادرس عندهم ماجستير في جامعتهم
    وانا ما ابغى ادرس في ليميريك اصلا انا ابغى جامعة ترينتي في دبلن
    بس كل الجامعات الإيرلندية في الرياض هدا الأسبوع هدا اذا كنت تبغي جامعة ليميريك روحي لهم
    وخدي مكاني >>> هههههههههههه
    7 "
  7. الله يعينك ويصبرك
    والله الإنتظار صعب

بس ان شاء الله تتسهل
    هدا الأسبوع ان شاء الله يجيك القبول عشان في كتير جاهم القبول هدا الأسبوع

وبالنسبة لقبول اللغة في جامعة ليميريك انا ما سمعت احد جالو فيها قبول

بالتوفيق
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.