الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة هام جداا جداا

مساعدة هام جداا جداا

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5065 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية xand2010
    xand2010

مبتعث جديد New Member

xand2010 الولايات المتحدة الأمريكية

xand2010 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى طبيب بيطري , بجامعة ^_^
    • ^_^
    • طبيب بيطري
    • ذكر
    • ^_^, القاهرة
    • مصر
    • Jun 2010
    المزيدl

June 15th, 2010, 07:56 PM

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    أنا عضو جديد في المنتدى الرائع دة . وأنا بجد بشكر كل اللي ساهم في المنتدى دة لأنو فعلا منتدى رائع بيقدم معلومات مفيدة جدا لكل العرب .

وأنا بطلب من حضراتكم استفسار
    أنا طالب بكلية الطب البيطري السنة الثالثة مصر . وأنا بسأل لو أنا عاوز أكمل الدراسة في أمريكا أعمل اية .
    أولا أنا من زمان وأنا أبحث على معلومات على النت والحمد لله ربنا هداني للموقع الجميل دة ؟
    كمان أنا بحثت عن معلومات كتير ولكن أنا بسأل من باب (اسأل مجرب وما تسألش طبيب)
    أنا محتاج ياجماعة معلومات كافية عن المتطلبات والتكاليف ونظام الدراسة وأوقات التسجيل
    أتمنى ياجماعة ان اللي عندو معلومة مايبخلش بها وله ألأجر عند ربنا سبحانه وتعالى .
  2. أشكركو يا جماعة ع المشاركة
    بس أنا عاوز أكلم واحد من أمريكا يعني مجرب عشان يفيدني بجد
    وأنا بحثت ما لقيت طبيب بيطري واحد ولا أى موضوع عن الطب البيطري والدراسة في أمريكا
    فياريت تاني اللي عندو معلومة ما يبخل على بيها
    أنا عاوز أعرف ازاي أختار الجامعة اللي أناهدرس فيها وازاى أقدم للجامعة واعرف أتا هبدأ منين والتكاليف والكلام دة كله
    فياريت ياجماعة تشاركوني وربنا يجزيكم كل خير
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.