الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

استفسار جامعات بتقدم ماستر بسعر معقول وترتيبها العالمى كويس ؟؟؟

استفسار جامعات بتقدم ماستر بسعر معقول وترتيبها العالمى كويس ؟؟؟

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3628 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية Parto
    Parto

مبتعث جديد New Member

Parto مصر

Parto , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى مصر , تخصصى Information Technology , بجامعة Not Yet
    • Not Yet
    • Information Technology
    • ذكر
    • Not Yet, Not Yet
    • مصر
    • May 2014
    المزيدl

May 22nd, 2014, 10:15 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة ..

اولا شكرا لكل اعضاء المنتدى المحترمين الى فعلا بيفيدوا الغير وبيحرصوا ع المصلحة العامة ..
    ثانيا انا عايز اسال عن حاجات مش هيفيدنى فيها الا الى فى امريكا فعلا و ع دراية بالوضع والجامعات هناك ..
    انا مش سعودى طبعا وباين من كلامى ان انا مصرى وبالتالى مليش ابتعاث " لو حد يعرف يجيبلى ابتعاث معنديش مانع ههههههه "
    انا حاليا فى الرياض وشغال فى مجال تكنولوجيا المعلومات ومعايا شهادات دولية وبفكر احضر ماستر فى امريكا ..

سؤالى المهم الى هو نظرا لان ميزانيتى محدودة فانا عايز جامعات تكون رخيصة فى الماستر بتاعها وتكون معترف بيها وترتيبها العالمى مقبول
    انا عارف انها معادلة صعبة الى حد ما .. بس اكيد فى مبتعثين هناك عارفين جامعات ترتيبها مقبول وفى نفس الوقت مش غالية اوى فياريت يفيدنى بيها لو يعرف ..

اخيرا ياريت لو عندك معلومة بسيطة تقولها لانها بالنسبالى هتكون كبيرة .. وشكرا مقدما لكل شخص هيرد سواء ساعدنى او لا وشكرا للجميع ..
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.