الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

رساله من الملحقيه

رساله من الملحقيه

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4788 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية alrasi
    alrasi

مبتعث مستجد Freshman Member

alrasi الولايات المتحدة الأمريكية

alrasi , ذكر. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى health system and quality management , بجامعة جامعة الملك سعود
    • جامعة الملك سعود
    • health system and quality management
    • ذكر
    • المدينه المنوره, ننتظر
    • السعودية
    • Nov 2010
    المزيدl

February 8th, 2011, 11:14 PM

ياجماعه ارجو المساعده في هالرساله طفشونا وبياناتي عندهم والمعهد ارسلتله الابلكيشن ELS الي ارسلته الملحقيه لي وعبيته وارسلته وهاذي تقول ارسل بياناتك وش ذا ولا كان بيناتي مرسلها لهم ومع ان الادريسي هو الي مرسلي ابلكيشن المعهد طفشوووووووونا

Hello

Until now, we have not received the complete information required to process your I-20. We have asked for this information before and now we have a final deadline of February 18th 2011 to send in your information if you are still interested in receiving an I-20. Please provide us with:

1) Name:
    2) Request number:
    3) A copy of your passport, your murafiqin’s passport if you have one, your dependents’ passports (PLEASE ATTACH):
    4) Physical address in Saudi Arabia:
    5) E-mail address:

If you have already obtained an I-20 by yourself or through a different party, please inform us so that there will be no future conflicts. We wish you all the best.

Regards,

Eileen Cruz
    Saudi Arabian Cultural Mission
    2600 Virginia Ave. NW ste. 800
    Washington, DC 20037
    email: etcruz@sacm.org
  2. انا نفس الحاله جالس اراسل الملحقية وارسلهم بياناتي والان جتني نفس الرساله اللي جتك, رحت لصندوق الصادر فايميلي ولقيت المعلومات اللي طلبوها اللي انا مرسلها نمن قبل لهم وسويتلها اعادة ارسال.

ادري فوضى بس وش نسوي؟
    7 "
  3. جاتني هالرساله وانا عندي قبول

ورجعت ارسلت لهم عشان ما يكون في هلخبطه ومثل ما هم قالوا :

If you have already obtained an I-20 by yourself or through a different party, please inform us so that there will be no future conflicts. We wish you all the best.

وارسلت لهم وخبرتهم وقلتلهم انا عندي قبول ومطلعه عليه الفيزا وكمان اخوي ومخلصين امورناا

ارسلولهم بوضعطك عشان ما يكون فيه لخبطه
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.