الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

أحتاج نموذج توصيه , أو أحد يخبرني وين ألقاها وكيف طريقتها ؟؟ ( الفزعه فديتكم)

أحتاج نموذج توصيه , أو أحد يخبرني وين ألقاها وكيف طريقتها ؟؟ ( الفزعه فديتكم)

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4442 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. هذا النموذج و دعواتك حبيبتي

Recommendation Letter
    To whom it may concern :
    It gives me a great pleasure to write few lines regarding our student (اسمك كامل) student in our College (اسم الكليه) and specialized in (اسم الكلية), I would like to take this opportunity to recommend Her for your Graduate Studies program.
    Miss. (اسم عائلتك) has a constructive mind and analyzes the problem with a cooled mind and with a great patience.
    Her performance through out the course duration itself shows the confidence, knowledge and the ability to achieve her goals .
    She has good communication skills and is able to express clearly her breadth and depth of knowledge in both written and oral mediums.
    she is very popular among students and also with her colleagues.
    I can strongly believe that Miss. ((اسم عائلتك) has the right aptitude, dedication and personal drive required for higher education or professional job.
    Miss.( (اسم عائلتك) was among my best students in(اسم الماده) class and she got a grade (الدرجه)
    I wholeheartedly recommend her and wish her the best in all future academic endeavors.
    Yours Sincerely.
    اسم الدكتور / الدكتوره
    DR
    Management Sciences & Planning College , king faisal University, Saudi Arabia.
    Email : ايميل الدكتور
    signature: توقيع الدكتور Sealing : ختم الدكتور
    7 "
  2. يعطيكم العافية الجممميع ماقصرتوو والله يسهل لكم آمورركم ..
    بعد اذن صاحبة الموضوع ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة "solaf"
    كويس الي انت في في جااااااااااااااااامعتك دكااااااترة اصلا
    انا قسمي الي درست فيه بالجامعة ماااااااااااااااافية ولا دكتور كل الي درسونا والي بيدرسو الان معيدين ومحاضرين
    تصدقي حتى رئيسة القسم معيدة لان المحاضرين غير سعوديين فحطين رئيسة القسم معيده سعودية

هذة الطامة الكبرى وماااااااااااااااااني عارفة ايش اسوي وقلت اكتبولي توصية قالو ماينفع احنا معيدين

اااااااااااااااااه بس من هذي جامعة انا ما ادري ليه اسمها جامعة ومافيها دكاااااترة المفروض يسموها لامعة خالية من الدكاترة
    أنا اواجه نفس المشكله ايش سويتي ؟ والي عنده حل يشوور علينا ؟ ؛‘(
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسين عبدربه العوفي
    السلام انا عندي توصيات ثلاث بثلاث صيغ مختلفه من الدكاتره بس بالايميل ابي طريقه توصلها لكم ما اعررف والله لكن
    هذا حساب الفيس بوك حقي Welcome to Facebook - Log In, Sign Up or Learn More
    وهذا ايميلي h.aa2020@windowslive.com
    وان شاء الله ما اقصررر

دعواتي للجميع بالتوفيق
    الله يجزاك خير اخوي حسين ماقصرت
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amani abdulmajeed
    بنات هذي 3 نماذج توصيات مكتوبه

اخذتها من وحده كانت منزله موضوع هنا الله يجزاها خير

حطوا بدل علامه الاستفهام بياناتكم

الله يسعدك ياغلاتي
    شكرا شكرا بحجم السماء واكثر
    استفدت من النماذج يأختي , اخذت نموذج منهم
    الله يجزاك عني وعن كل اخواتي في المنتدى كل خير وييسر لك أمور بعثتك وترجعين لنا
    بالشهاده يلي ترفع راس والدينك
    7 "
3 من 3 صفحة 3 من 3 ... 23
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.