الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

طلبات المعهد في مدينه يونق ستون في اوهايو ,, غريبه جدا ,, بليز ساعدوني

طلبات المعهد في مدينه يونق ستون في اوهايو ,, غريبه جدا ,, بليز ساعدوني

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4504 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية QAMMOURA
    QAMMOURA

مبتعث جديد New Member

QAMMOURA الولايات المتحدة الأمريكية

QAMMOURA , أنثى. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى تسويق وان شاء الله اغير , بجامعة EFمعهد
    • EFمعهد
    • تسويق وان شاء الله اغير
    • أنثى
    • شيكاقو, الينوي
    • السعودية
    • Nov 2011
    المزيدl

November 29th, 2011, 11:10 PM

بسم الله الرحمن الرحيم ,,

بلللللييييييز ابي مساعدتكم في طلبات المعهد
    https://cfweb.cc.ysu.edu/ELI/application2.cfm
    انا دخلت هنا وعبيت الابلكيشن حقهم , وارسلته .. جاني الرد اليوم الثاني يقولي يبي صوره من شهاده الثانويه
    مع العلم اني مبتعثه ادرس ماستر تسويق في الولايات المتحده ,,
    وحاولت ارد عليه عشان افهمه اني طالبه ماستر يعني حتى لو يبي شهاده المفروض شهادة البكلوريوس بس رجع قالي هذا اللي احنا نبيه

1. بغيت اعرف ليه يبون شهادة الثانوي وش ارد عليهم ,
    2. المعهد هذا تابع لجامعه يونق ستون ,, تيب الجامعه هذي فيها قسم ماستر تسويق والا لا .. على قد ما قريت صراحه ما فهمت
    3. طلب مني المعهد الرسوم ارسلها له مع 100 دولار للرسوم ,, و30 دولار مدري ليه
    4. وشو القبول المشروط اللي قالولنا عليه في الملتقى ,

هذا الايميل الاول اللي جاني منه ..
    ..

Welcome to YSU International Admissions!

We have received your on-line application and started your application file. This file is still missing a few important materials:
    (1) ELI application fee payment $100 for ELI and $30 for the undergraduate conditional admission - so please do the following - print out a YSU Undergraduate Application (www.ysu.edu/cisp --> please select the undergraduate choice on the left part of the screen) . Please issue a check/money order for $100 for ELI and you may pay the UG admissions fee on-line by way of following this link --> Pay on-line link https://epay.ysu.edu/C21820_ustores/web/store_cat.jsp?STOREID=8&CATID=26
    (2) affidavit of financial support - again print it from the suggested website and add a letter on a bank letterhead.
    (3) Your secondary school Diploma - mentioning that you have completed and graduated.
    (4) Your secondary school transcripts.
    Send all of these materials by regular mail. Please do not apply on-line because the system will not take it. Please do not send your materials by e-mail. When we have all of these additional application materials - we shall be able to complete the review of your application and advise you regarding the outcome.

Please do not hesitate to ask me any additional questions if reading our admissions requirements presents problems. Good luck!

Kind regards,
    Dr. Igor A. Jourin
    Coordinator, International Admissions/Immigration Services
    Center for International Studies and Programs
    One University Plaza, Youngstown, OH 44555
    Youngstown State University
    330.941.2336 or 2338 Fax
    iajourin@ysu.edu

وهذا كان ردي عليه ,,
    Dear Dr. Igor A. Jourin

..Thank you for your quick response to my on-line application

I'd like to apologise for the apparent misinformation, the file should be started NOT for an undergraduate, but for a post-graduate student; since I have graduated from college after 4 years of studying Leterary Section majoring in Arabic Language, and thus have a bachelor degree in Arts & Education
    ..
    I will send the required documents for my college degree once I can, along with the other required documents

Thank you in advance..

وهذا رده علي

You are welcome. The admissions requirements specifically preclude from applying on-line for the mentioned below degree. Please diligently read the application requirements as mentioned in my earlier e-mail. You filing was initiated as requested by your on-line application.

معليش اعذروني على الاطاله,,

انا مااتوقع في احد متعاون زيكم .. ومحب للخير زيكم ,,
    الله يوفقله اللي يفهمني يعطيني معلومات عن الجامعه والمعهد ,, ويجعلها في موازين حسناته ..
  2. السلام عليكم ..

اختي هذا متطلبات اغلب الجامعات ::
    واللي هم طالبين منك كالتالي واتوقع اي جامعه رح تقدمين عليها رح يطلبون منك بالمثل ::

1)شهاده الثانوي مترجمه ( حتى لو كنتي ماجستير ضروري يكون عندهم صوره طبق الاصل للشهاده الثانويه)
    2) تسددين رسوم الابلكيشن حق اللغه الانجليزيه وهو 100 $ ( يعني مايقارب 375 ريال ) للامانه غالين ههههههه اخبرهم بالعاده ياخذون بس 30 $ لكل شي
    3) تسددين رسوم الابلكيشن حق القبول الجامعي (طبعا هو قايلك اندر قراد وانتي اساسا قراد ) بس ماتوقع تفرق لان الرسوم وحده.
    4) ضمان مالي اذا كنتي على حساب البعثه او ضمان بنكي اذا كنتي على حسابك الشخصي ..
    5) شهادة البكارليوس ( الوثيقه الدراسه مترجمه طبعا ) (التران سكربت)
    ====
    هو طلب منك بالرساله الاخيره تكملين باقي الطلبات وعلى فكره اختي هذا ليس قبول نهائي هم رح يدرسون معدلك الدراسي ويقولون لك بعدين اذا انقبلتي او لا ( يعني 100 $ و 30 $ بس عشان تقدمين عليهم )

اختي اتمنى افدتك بالمطلوب

واذا احتجتي اي استفسار انا حاظر ..

الله يوفقك ويسهل دربك
    7 "
  3. يعطيك العافيه اخوي ,,

بصراحه ماادري زي ما قلت انت احس ان المعهد غالي ,,

بشوف المعهد اللي قلتلي عليه ,, وان مارضو يعطوني الضمان عليه رجعت لهذا وامري لله ,

يعني الحين لازم اترجم شهاده الثانوي .. طيب ما تعرف اذا الجامعه فيها قسم ماستر تسويق او لا .. لاني عجزت افهم من موقعهم
    7 "
  4. السلام عليكم و رحمه الله
    انا زييك اختيQammoura في نفس المعهد و قالولي نفس الكلام حتى عن الابليكيشن عن الاندر قراد و انا قراد
    و دورت في الموقع تبع الجامعه لقيت ابليكيشن عن القراد و كانوا طالبين 75 دولار و شكلي بادفعوا و كمان تبع المعهد 100 دولار بس من فين ادفعوا ؟؟ سمعت عن طريق انجاز مو و لا مو مو ؟؟
    و بس باقيلي الشهاده تبع الثانوي اترجمها
    طيب بالنسبه الاوراق يعني انا دحين باسدد يمديني ارسل الاشياء دي بكره او بعدوا لانوا كأني قرأت شي عن المهله من تاريخ التسجيل و حاجااات زي كده >>>> ارجو الافاده من الاخوان و الاخوات اللي في نفس المعهد أو اللي عندهم خبره في اللخبطه دي

و بعدين Youngstown هي مره تخوف عشان كده محد منزل تقرير عنها و لا الموضوع انو محد فيها ! !! عصبت بس و الله خايفه كل ما اقرأ موضوع يقولوا فيها قتل و ...الخ
    طيب افرضوا ما مداني احول اقدر اسكن في مثلا.. كنت و اداوم منها و لا دا حيكون فيه تكلفه ؟
    plz ساعدوني
    و شوووكران
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.