الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة يا شباب ارجوكم ادخلو بخصوص الفيزة السياحية

مساعدة يا شباب ارجوكم ادخلو بخصوص الفيزة السياحية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5083 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية zico0
    zico0

مبتعث جديد New Member

zico0 بنما

zico0 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من الولايات المتحدة الأمريكية , مبتعث فى بنما , تخصصى علم نفس , بجامعة جامعه سوهاج
    • جامعه سوهاج
    • علم نفس
    • ذكر
    • مصر, سوهاج
    • الولايات المتحدة الأمريكية
    • May 2010
    المزيدl

May 24th, 2010, 08:54 PM

انا ميعادى يوم 28/6

ومعايا كل الاوراق علشان اطلع فيزا سياحية
    وسددت الرسوم فى البنك التجارى الدولى
    بس معنديش حساب بنكى
    انا رايح سياحه
    لازم افتح حساب ؟؟
    ولو هفتحو احط فيه على الاقل كام ؟؟
    انا من مصر
    انا اعزب - مسافر لوحدى - مخلص دراستى - مسافر سياحة

؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

2. محينقبل منك لو فتحت حساب جديد..عشان هما عاوزين آخر 3 شهور يعني لازم يكون فيه عمليات وكده...احسن شي تاخد كشف حساب الوالد او عمك او شخص عندو حساب وشغال كويس وقول انو هوا اللي حيصرف عليك وطبعا في دي الحالة لازم يكون فيه خطاب من الشخص دا انو هوا اللي حيتكفل بالمصاريف..
    عموما لما انا قدمت على السياحية كان في الحساب تقريبا ما يعادل 10000 دولار بس برضو كان معايا خطاب من العمل عن راتبي لانو هذا الخطاب مرره مهم...
    يلا موفق
    7 "
  3. محينقبل منك لو فتحت حساب جديد..عشان هما عاوزين آخر 3 شهور يعني لازم يكون فيه عمليات وكده...احسن شي تاخد كشف حساب الوالد او عمك او شخص عندو حساب وشغال كويس وقول انو هوا اللي حيصرف عليك وطبعا في دي الحالة لازم يكون فيه خطاب من الشخص دا انو هوا اللي حيتكفل بالمصاريف..
    عموما لما انا قدمت على السياحية كان في الحساب تقريبا ما يعادل 10000 دولار بس برضو كان معايا خطاب من العمل عن راتبي لانو هذا الخطاب مرره مهم...
    يلا موفق
    طيب ايه صيغة الخطاب اللى اجيبة من اللى هيصرف على الرحلة ؟؟؟
    يعنى يتكتب فيه ايه

7 "
  4. اف مئة الف دولار مبلغ مره كبير مايحتاج
    بالنسبه للشخص ممكن حساب فيه 50 او 60 الف ريال يكفي يعني15 الف دولار كافي ووافي
    اما عن الخطاب مو مهم اصلا يكفي انت تقول فلان بيصرف علي وهذا كشف حسابه 3 شهور
    لكن لو احتجت خطاب هو عادي انا فلان لامانع لدي من الصرف على فلان في رحلته من تاريخ الى تاريخ بس ويكون الخطاب انجلش
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عالية الهمه
    اف مئة الف دولار مبلغ مره كبير مايحتاج
    بالنسبه للشخص ممكن حساب فيه 50 او 60 الف ريال يكفي يعني15 الف دولار كافي ووافي
    اما عن الخطاب مو مهم اصلا يكفي انت تقول فلان بيصرف علي وهذا كشف حسابه 3 شهور
    لكن لو احتجت خطاب هو عادي انا فلان لامانع لدي من الصرف على فلان في رحلته من تاريخ الى تاريخ بس ويكون الخطاب انجلش

لا لاااا انا ما قلت مية الف..انا قلت 10 الاف دولار اللي تعادل حوالي 40 الف ريال مبلغ بسيط وبيوافقو عليه...
    والصيغة زي ما قالت الاخت..عادي بس انو انا اسمي كده كده والد فلان الفلاني وحأصرف عليه في رحلته السياحية لامريكا...
    بس موفقين
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.