الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4765 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saudi lion
    سلام عليكم

مساكم بالخير

ابد توني واصل ابها قبل حوالي ساعة ونصف وثلاث دقايق وعشرطعش ثانية ومدري كم جزء من الثانية

المهم وش اخباركم وعساكم بخير وطيبين

ومبرووووك للي خرجت فيزته <<< وعقبال اللي ما خرجت ان شاء الله بتخرج قريب

الى كندا يرحم ابوووك والله فاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهم بس اوص اوص
    وعلى فكرة ابشر بسعدك وش في خاطرك من ابها تراني قسم فرررريت فررر مهب صاحي لين لقيت لي شقة عزاب ومعاي ثلاثة <<< لقينا واحد بالدمام على الطريق ههههههههههههههههه

المهم : وش في خاطرك اسدح هنا ولا ارسل برايفت وابشر من عيوووني

تراني راجع للشرقية بعد كذا يوم يومين ثلاثة <<<< على حسب ما يمشي الكيف معي مشيت

وعلى طاري الزباين وتوصيل طلبات <<<< والله ياليت كان ابرك من النوم والسفراااة اللي معاد صارت سفرات صارت قلت حيا وهبااااال << يالبى الهبال احم احم

المطنوووخ : ارررحب ارررحب والله ان ترررحب
    وش اخبارك وعلومك والله صرت مدمن تقشير ههههههههههه الله يكون بعونك اخاف بكرة تطلع امريكا تترك الدراسة وتشتغل بمطعم تقشر لهم هههههههههههههه
    الله يوفقك ان شاء الله
    <<< ردد ردد بس ياليل مطولك هههههههههههههههههههههههههه

على العمووووووم يا شباب الله يوفق الجميع خلوني ارووح ادووور لي عشاااء قبل يقفلون ابو يمن المطاااعم

كلمة اخيرة : فيزتي العزيز ( تتغلين علنينا مثلا ... )

مدري كم انتظاري بس اخبره منذووووووووووو سويت المقابلة <<< قل والله
    يعني على شهر 12 / 2010

يالله برب عشاء ورااجع <<<< مانيب راقد يا الى كندا اووك <<< يعني بليز خلنى حبايب تراك بتجيب العيد شكلك فضيحة هههههههههههههههههههههههه

مرحبن يبقآ . . إخوي سعودي . .

يالله حيـه . .

الحمد للـه < أمنح وإحد

وانت علومك ؟؟

انا والله اختليت بـ نفسي آسبوـع كآمل . .. احسب ذنوبي هههههههههههههه

قصدي . .إسوي درآسـه وتمحيص . لـ وضعي النفسي المتدهور . ووضعي الاقليمي المهزوز

قررت . .أن أبني من هذإ اليآس إمل . . وإن اظهر النجآح من بوإدر الفشل التي أعترتني

وبعد تفكير عميق .. قررت ان . .افتح مشروـع . .بصل . مقشر جآهز .. فقط .يضع مع الاكل

والتقطيع . . يكتلف من آكلـه لـ آكلـه. . زيـه زي البطآطس المقطـع

ويتم تعليبـه . .ويكون صحي . .ومعدل ورآثيآ لـ يدوم فترـه آطول

فـ العقبـه التي وأجهتني . .هي رآس المآل

ووآسطـه . .في الغرفـه التجآريـه الامريكيـه. .عشآن اطلـع رخصة شركـه

المشكلـه دهن السير عندـهم غآلي بالدولأر . .

وجآري البحث ع حلول جذريـه لـ هذهـ العقبآت البسيطـه

كل الود
    7 "
  2. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا الحمدلله فيزتى وصلتنى انهارده من السفاره الامريكيه بالقاهره والحمدلله ما اتاخرتش عليا والحمدلله لان مقابلتى كانت يوم 3/5/2011 وكان الرفض نصيبى اول مره وبعدين قدمت فى الاسبوع اللى بعده 10/5/2011 والحمدلله قبلونى ودخلونى اجراءات اداريه والاجراءات الاداريه قعدت 4 ايام وقالولى ابعت الجواز وبعته يوم الاحد وخرج من السفاره التلات والحمدلله استلمته انهارده
    صحيح انا كنت قاعد متنح وقاعد ابص فى التاشيره ومش مصدق ان ربنا كرمنى وجت بسرعه كده هو الموضوع اخد اسبوع بس والله اعصابى اتحرقت جدا جدا الله يكون فى عون المنتظرين بس هو الموضوع موضوع وقت مش اكتر وان شاء الله ربنا يكرم كل المنتظرين والاتوبيس يوصل بالسلامه وياخد كل الناس المنتظره ع المحطه ويطلعها على امريكا يارب .. ربنا يوفق الجميع وتحياتى من مصر ليكم وان شاء الله لما اوصل لامريكا هبعتلكم سلام حار سبايسى من هناك ان شاء الله
    اكثروا من الدعاء والصلاه هذا هو الحل والله وعن تجربه
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المطنووخ
    مرحبن يبقآ . . إخوي سعودي . .

يالله حيـه . .

الحمد للـه < أمنح وإحد

وانت علومك ؟؟

انا والله اختليت بـ نفسي آسبوـع كآمل . .. احسب ذنوبي هههههههههههههه

قصدي . .إسوي درآسـه وتمحيص . لـ وضعي النفسي المتدهور . ووضعي الاقليمي المهزوز

قررت . .أن أبني من هذإ اليآس إمل . . وإن اظهر النجآح من بوإدر الفشل التي أعترتني

وبعد تفكير عميق .. قررت ان . .افتح مشروـع . .بصل . مقشر جآهز .. فقط .يضع مع الاكل

والتقطيع . . يكتلف من آكلـه لـ آكلـه. . زيـه زي البطآطس المقطـع

ويتم تعليبـه . .ويكون صحي . .ومعدل ورآثيآ لـ يدوم فترـه آطول

فـ العقبـه التي وأجهتني . .هي رآس المآل

ووآسطـه . .في الغرفـه التجآريـه الامريكيـه. .عشآن اطلـع رخصة شركـه

المشكلـه دهن السير عندـهم غآلي بالدولأر . .

وجآري البحث ع حلول جذريـه لـ هذهـ العقبآت البسيطـه

كل الود
    شووووف لا تنساني تراني خوويك في المشروووع
    ورااس المال خله علي
    بس انت الله لا يهينك تتكفل بدهن السير
    والله مالي في السيوور ودهنها
    الله يوفق الجميع ان شاء الله وتطلع الفيز

الا وش رايكم بولاية فرجينيا يا شباب

وش اطلق جامعة فيها اجيب لي فيها قبول

شووروا علي عسا الله يوفقنا كلنا
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Vet0
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انا الحمدلله فيزتى وصلتنى انهارده من السفاره الامريكيه بالقاهره والحمدلله ما اتاخرتش عليا والحمدلله لان مقابلتى كانت يوم 3/5/2011 وكان الرفض نصيبى اول مره وبعدين قدمت فى الاسبوع اللى بعده 10/5/2011 والحمدلله قبلونى ودخلونى اجراءات اداريه والاجراءات الاداريه قعدت 4 ايام وقالولى ابعت الجواز وبعته يوم الاحد وخرج من السفاره التلات والحمدلله استلمته انهارده
    صحيح انا كنت قاعد متنح وقاعد ابص فى التاشيره ومش مصدق ان ربنا كرمنى وجت بسرعه كده هو الموضوع اخد اسبوع بس والله اعصابى اتحرقت جدا جدا الله يكون فى عون المنتظرين بس هو الموضوع موضوع وقت مش اكتر وان شاء الله ربنا يكرم كل المنتظرين والاتوبيس يوصل بالسلامه وياخد كل الناس المنتظره ع المحطه ويطلعها على امريكا يارب .. ربنا يوفق الجميع وتحياتى من مصر ليكم وان شاء الله لما اوصل لامريكا هبعتلكم سلام حار سبايسى من هناك ان شاء الله
    اكثروا من الدعاء والصلاه هذا هو الحل والله وعن تجربه

الف مبروك
    طمنتني لأني انرفضت فيزتي أول مرة وخايفة تنرفض المرة الجاية
    بقدم بعد 3 أسابيع ودعواتكم تتسهل هالمرة

تمنياتي لكم بالتووفيق جميعاآآ

أبارق
    7 "
  5. الف مبروك
    طمنتني لأني انرفضت فيزتي أول مرة وخايفة تنرفض المرة الجاية
    بقدم بعد 3 أسابيع ودعواتكم تتسهل هالمرة

تمنياتي لكم بالتووفيق جميعاآآ

أبارق

المصدر: http://www.mbt3th.us/vb/forum16/thre...#ixzz1Mkh8tWJg
    حفاظاً على حقوق الكاتب نرجو عدم حذف المصدر مبتعث
    ان شاء الله يكون فى قبول ليكى المره الجايه ولو تحبى ممكن تقوليلى سبب الرفض وانا ان شاء الله ربنا يقدرنى واحاول اقولك ايه اللى ممكن تعمليه عشان تتجنبى الرفض للمره التانيه ومتنسيش حاجه مهمه ان رهبة المقابله نفسها والخوف منها هيتلاشى بعد المره الاولى وده هيديكى ثقه فى نفسك ولما تدخلى تانى ولا تفكرى انك اترفضتى بس اعرفى اترفضتى ليه عشان لو سالك ليه اترفضتى تعرفى تجاوبى اجابه مقنعه مع انى والله ما سألنيش تانى مره اترفضت ليه ولا اى حاجه وبالتوفيق ان شاء الله
    7 "
  6. شووووف لا تنساني تراني خوويك في المشروووع
    ورااس المال خله علي
    بس انت الله لا يهينك تتكفل بدهن السير
    والله مالي في السيوور ودهنها
    الله يوفق الجميع ان شاء الله وتطلع الفيز

الا وش رايكم بولاية فرجينيا يا شباب

وش اطلق جامعة فيها اجيب لي فيها قبول

شووروا علي عسا الله يوفقنا كلنا

المصدر: http://www.mbt3th.us/vb/forum16/thre...#ixzz1Mki5S0Bf
    حفاظاً على حقوق الكاتب نرجو عدم حذف المصدر مبتعث
    انا فى فرجينيا فى فيرفاكس جامعتى بجد هما متعاونين جدا وبيحاولوا يسهلولك الامرو جدا حاول تتواصل معاهم وشوف لو عجبتك اوك وده موقعه باللغه العربيه نبذة عن الجامعة | Arabic
    7 "
  7. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة موجة بحر
    مين من الاخوان السفاره ما اخذت جوازه
    وقالولو راجع الموقع ان طلع اسمك ارسل الجواز ونعطيك الفيزا
    وحصل واخذ الفيزا يعني بدا الكلام في امل ولا نرجع نعبي ابلكيشن جديد
    واسوي مقابله جديده تكفى ردو والله حايسه فيزتي وفيزة ولدي وصلتنا في يومين وحقت زوجي
    قالو راجعو بعد ثلاث اسابيع من موعد المقابله
    ايه اختي انا مثل زوجك قدمت وردو لي جوازي واعطوني ورقه زرقاء وقالو لي شيك على الموقع والفيزا راح تاخذ وقت من بعد 3 اسابيع الى 6 اسابيع

فيه ناس كثير زي كذا وطلعت فيزهم يعني ان شاء الله مافيه مشاكل

انا قدمت يوم 19 / 4 والى الحين ماجات فيزتي يعني كملت شهر

بالتوفيق
    7 "
  8. دكتور احمد

اللهم صلي على محمد وآلأ محمد الف الف الف مبروك الله عوض ع صبرك يازلمة الف الحمد لله عقبالنا

فيتوووووووو

جات الفيزا وشفتها ع الطربيزة اودامك الحمد لله ربنا يسعدك ديما ويخلي كول ايامك سعادة ويثبتك ع الدين
    وتزوء حلاوة الايمان وان ربنا مابيخبش حد يارب يامجيب ياسميع دعواتك لينا يا افندم

مطنووووووخ

اوما هالتأخير بسبب التقشير ياخوي خلاص اترك التقشير بدا يأثر عليك بالسلبي
    تبي مشروع ماشي ياتشتغل بالكوفير وانا بعلمك او طقاقة ههههههههههههه لاتنسا البرقع
    اقلا غير المنحى فترة عقب ارجع للتقشير عشان ماتحس بالوقت والتدريب خله علي وتجيب راس الماااااااال وامن جابته بعد
    شكله التقشير مو مأثر عليك انت بس بدا يأثر علي انا بعد

تصدقون زمااااااااااان ما ارسلت لهم مطنششششة ع الآخر
    7 "
95 من 1071 صفحة 95 من 1071 ... 4590949596100145595 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.