الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

ممكن طلب ترجمه لرسائل الملحقيه =&

ممكن طلب ترجمه لرسائل الملحقيه =&

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4745 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية لاحد يشوفك
    لاحد يشوفك

مبتعث مستجد Freshman Member

لاحد يشوفك الولايات المتحدة الأمريكية

لاحد يشوفك , أنثى. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى صيدله , بجامعة ادور
    • ادور
    • صيدله
    • أنثى
    • ابحث, ابحث
    • السعودية
    • Sep 2010
    المزيدl

May 1st, 2011, 01:49 AM

السلاااااام عليكم

اخباركم؟؟؟

انا عندي مشكله في التاشيره فراسلة ملحقيتنا الكريمه في امريكا
    بس الملحقيه ما ترد الا بنقلش وانا ما اعرف كثير انقلش
    ف اذا ماعليكم امر تشوفونشنو قالولي وتترجمونه حبه حبه لي عشان افهم
    =&

بعطيكم رسالتي اللي رسلتها عشان تفهمون الموضوع

لقد حصلت على قبول لغة في معهد "

تاريخ صدور3/1/2011The Language company - في بوستن

وتاريخ بدأ الدراسه 23/5/2011

وقدمت على السفاره على اساس هذا القبول وقد حصلت على الفيزا الدراسيه

وقد وصلني بعده قبول لغة من معهد

19/1/2011 تاريخ صدوره ELS- في مدينة كليمسون

وتاريخ بدا الدراسه 23/5/2011

فهل استطيع دخول الاراضي الامريكيه واخر قبول واصلني ليس مطابق للفيزا

علماً اني اريد الدراسه في القبول الجديد في مدينة كليمسون معهد ELS

لان محرمي و اختي لديهم قبوللات من المعهد في مدينة كليمسون

فــ كيف يكون وضعي عد الدخول الى الاراضي الامريكيه

" ارجو منكم اعطائي اقصر الحلوول واقلها تعقيد

وانا راسلت كذا شخص

وهذي الردود

1- Dear Student,

You should use attend the English language institute of which you received your I-20 and obtained a visa through.

Warm regards,

Roselliny Tep

2-
    Dear Student,

You may enter the US territory based on your Clemson I-20, however, as soon as you enter you need to contact the other school and advise them that you have entered using another I-20 and request that they cancel the former i_20 so that you are not in any legal breach situation.

Thank you and have a pleasant evening.

Kindest regards,

Marie-Claude Svaldi

Assistant Director, ESL Institutes & Training Department
    2600 Virginia Ave. N.W. Suite 800 Washington, D.C. 20037
    Phone: (202) 2982786 Fax # : (202) 295-5511
    email : msvaldi@sacm.org

Dear Abeer,

My apologies for forwarding my response to you instead of the student.

Thank you and have a pleasant evening.

Kindest regards,

MCS

3- I do not handle ESL programs. Please contact the admissions department at SACM to assist you with ESL programs. Dr. Faleh Alhogbani atfhogbani@sacm.org

Best regards.

4- Dear Student,

Upon arrival in the US, use the acceptance for which you received the I-20 and your visa. Once in the US, you can transfer your visa status through the school.

Thank you,

Faleh

وبس <<<<<تحسون نشبت لهم خخخخخخ

وشكراااااااااااااااااااااااااااا
  2. انا من وجهة نظري انك تدخلين امريكا بالقبول الاول اللي بالفيزا اللي هو الى بوسطن ..
    واذا رحلتك بتمر واشنطن مري ع الملحقية وغيري المعهد من عندهم ويغيرون لك الضمان المالي على المعهد اللي بكليمسون ... ووضحي اسباب تغيير المعهد ..
    اذا هي كليمسون اللي بساوث كارولاينا فيا ليت تسألي قبل تروحي هل هو مغلق او لا ؟ !

والله يوفق الجميع ...
    7 "
  3. السلام عليكم اختي

Dear Student,

You should use attend the English language institute of which you received your I-20 and obtained a visa through.

Warm regards,

هنااا تقولك مفروض انك تحضري على اساس القبول اللي اخذتيه من المعهد وحصلتي على الفيزا باسمه...

You may enter the US territory based on your Clemson I-20, however, as soon as you enter you need to contact the other school and advise them that you have entered using another I-20 and request that they cancel the former i_20 so that you are not in any legal breach situation.

هنا يقولك انك تقدرين تدخلين اراضي الولاياات المتحده بالاي توني اللي سويتي عليه الفيزا وبعدها تروحين للمعهد الثاني اللي انتي تبينه وتشرحي لهم الموضوع عشان يتواصلون مع المعهد اللي قبل ويكنسلونك منه ويحولونك عليهم عشان مايصير عند اي مشاكل قانونيه او غيره..

My apologies for forwarding my response to you instead of the student.

Thank you and have a pleasant evening

هاذي تعتذر لك الظاهر انو مالها خص بهالمواضيع ...
    do not handle ESL programs. Please contact the admissions department at SACM to assist you with ESL programs. Dr. Faleh Alhogbani atfhogbani@sacm.org

هذا يقولك انه موتبع اداره برنامج الESL اعطاك الايميل اللي تحت تبع اللي تبيه انتي يقولك راسليهم وهم راح يخدموك ويفيدوك ..

Upon arrival in the US, use the acceptance for which you received the I-20 and your visa. Once in the US, you can transfer your visa status through the school

هنا تقولك اذا وصلي اميركا استخدمي القبول اللي عندك واللي طلعتي عليه فيزا وبعددها من اميركا تقدرين تحولين الفيزا على المعهد الثاني اللي تبينه..

وووبس

اتمنى اني افدتك يالغاليه

تحياتي
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.