الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

جلب القبول بدون ضمان بمثال مباشر

جلب القبول بدون ضمان بمثال مباشر

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4213 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Huda500
    انا لي فترة اراسل المعهد وفهمتهم ان قاعدة انتظر الضمان من الوزارة

وهنا اخر رد لهم

We are currently accepting applications for the Spring Term. Please complete your application at your earliest convenience. The requirements are listed in my initial email.

Please do not hesitate to contact me if you have any questions. Thank you!

انا عبيت الابليكيشن بس لسه مارسلت شي ولادفعت رسوم التسجيل وهي 80 دولار
    ايش رايك انتظر الضمان ولا اكمل الاجراءات بدونه وبعدين ارسله
    لان قالو لي عندك فرصة الى 70 يوم وكل مااستعجل افضل عشان التكدس

انتي عارفه ويش يعني spring term يعني تبدين دراستك فس شهر ابريل 2013 ومن الان الى ابريل ست شهور جدا كثيرة بصراحه

انتظري الضماااااااااان افضل لانه بكره الاربعاء واغلب الناس يقولوا انه الضمان راح ينزل الاربعاء

انا اشوف انه الفترة طويله لبدا البعثه دوري غيره افضل

يعني الشتاء في امريكا يبدا يناير لو قال winter term اقول الوضع اوكي بس spring term جدا صعبه
    الا اذا انك حاااابه تبعدين عن ثلوج امريكا والكرسميس حقهم
    7 "
  2. ^^

ايوا عارفه والدراسة تبدء ١ ابريل

انا اخرت الموعد لان فرح اخوي في ٢٠ مارس
    وصراحه مو حابه اروح في الشتاء مادري ليه متخوفه منه

وتتوقع اذا اخترت يناير يمدي اخلص اموري مع المعهد من قبل اكتوبر سكر التسجيل للشتاء
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abeer albakri
    ^_^ عصيييييييييييير ابشرك راسلتهم وردو علي اليوم الثاني < فديتهم ما يلطعون الواحد زي بعض الناس
    بس قالت تبغا اثبات اني مبتعثه وحأجيبلهم الضمان
    شوف الرساله * طنش 2 و3
    Dear Abeer,

Thank you for your interest in our Intensive English Program at the University of Minnesota!

We have received your application and we need the following for it to be complete and processed:

1. You have said that you have a scholarship but you need the acceptance letter to get the financial letter. We need some sort of proof that you have a scholarship, the students receiving scholarships from SCAM or MOHE usually provide us with a financial guarantee-a letter stating that
    2. you will receive a scholarship upon getting admission.

يا عبير اذا كان هذا المعهد ما انتي مهتمه بالدراسة عنده كثير يعني معهد سي لو في غيره كثير ارسل له هذه الكلام وشوفي وش راح يرد
    dear their
    i had already told you that i am holding the scholarship program from Saudi government MOHE two days ago the result has been show up and i got accepted at it but this results come out in arabic form how can i proof to you that iam in the program if the result in arabic form ?. any way my government already is trying to send the financial letter for huge number of student and maybe this process take more than one week and for me all i want to speed up as you know visa is taken to much time .sir the financial letter is a matter of time and I hope that the picture is clear for you

best regards
    اسمك

1. You need to fill out the financial verification section again , and write the dollar amount under Source of funds and Total funds-the minimum for Spring is $13,000. Even though you are receiving a scholarship all applicants arerequired to fill out the dollar amounts. You can find the application here. Kindly note that we only need the second page filled out and signed.
    2. You have indicated that you would like your documents sent through express mail, you need to make the express mail payment and the instructions can be found here.

الله يهديك ليه طلبتي الاميل السريع خليه يرسل القبول على اميلك الالكتروني

ايه في رقم 2 طالبين اكتب كم مجموع الاموال المبلغ كله .انا ايش يعرفني كم حتعطيني الملحقيه .بس اظن عادي اكتب المينيموم زي ما قالت 13000 ؟؟؟ لأني لمن ارسلته ما كتبت مبلغ معين كتبت بس government ^_^

وبس
    والله اسفه على الاسئلله الكثيرة
    وان شا الله ربي ييسر لك امورك وما يضيع تعبك مشكووور اخوي

نفس الكلاااااام هذا قاعد يقول قبول بعد ست شهور من الان فارسلي الكلام الي كتبته وشوفي وش يرد

لو لغتك مهي جيدة تقدرين تترجمين كلامي في قوقل عشاااان تعرفين اش كتبت للرجل

اسال اللله لك التوفيق واذا طول معك عاد مالك الا انتظار الضمان
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Huda500
    ^^

ايوا عارفه والدراسة تبدء ١ ابريل
    تمام انك فاهمه عليه من البدايه

انا اخرت الموعد لان فرح اخوي في ٢٠ مارس
    مبررررروك
    وصراحه مو حابه اروح في الشتاء مادري ليه متخوفه منه
    وجهة نظر وافضل على الربيع الاجواء الحلوة

وتتوقع اذا اخترت يناير يمدي اخلص اموري مع المعهد من قبل اكتوبر سكر التسجيل للشتاء
    طيب على كذا نكمل هو يقول كملي الابليكشن وارسلي الطلبات في قلتها لك في اول ايميل ويش طلباته ممكن اعرف الله لا يهينك
    لانه الموضوع انتي حطتيه من النصف بكذا ما اقدر افيدك
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصير برتقال
    طيب على كذا نكمل هو يقول كملي الابليكشن وارسلي الطلبات في قلتها لك في اول ايميل ويش طلباته ممكن اعرف الله لا يهينك
    لانه الموضوع انتي حطتيه من النصف بكذا ما اقدر افيدك
    الطلبات الثانيه اعبي الالبيكيشن اون لاين (عبيتها بس ماسويت حفظ نهائي ) وادفع رسوم التسجيل ٨٠ دولار كمان في ورقة اكتب فيها عن نفسي عشان يعرفو مستواي ورقة تحدد فيها الطلبات كلها وتحط عليها تشيك والجواز والضمان المالي

1. Online application: https://wa.is.depaul.edu/AdmissionApp/login.aspx
    2. Payment for the $80 application fee, which can be paid by credit card at the conclusion of the online application
    3. Handwritten application essay (form attached)
    4. Copy of the face page of your passport
    5. Copy of Financial Guarantee for scholarship funding
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Huda500
    الطلبات الثانيه اعبي الالبيكيشن اون لاين (عبيتها بس ماسويت حفظ نهائي ) وادفع رسوم التسجيل ٨٠ دولار كمان في ورقة اكتب فيها عن نفسي عشان يعرفو مستواي ورقة تحدد فيها الطلبات كلها وتحط عليها تشيك والجواز والضمان المالي

2. Payment for the $80 application fee, which can be paid by credit card at the conclusion of the online application

قبل ما تحولي اي شي راسليه عن الضمان المالي وشوفي ويش يقول

وقال اوكي ارسلي ورقك بدون الضمان وارسل القبول كملي الاجراءات لو قال لابد الضمان عاد انتظري الضمان
    7 "
  7. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Huda500

بخصوص الضمان اكتبيله

dear their
    according to your first e-mail you had send it to me
    you need me to supply you the financial letter from the scholarship of mine this afinancial letter just a matter of time to send it to you and i want to speed up of me acceptance and i committed to send it to you within 45 days from now if it ok i will will able to finish all of things you ask me all i hope from you to built trust

best wishes
    اسمك
    7 "
  8. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميشو ليشو
    اشبكم تراسلون ايميلات ؟؟؟
    مو في ابلكيشن على طول نعبية ؟؟
    نراسل المعهد نستفسر منهم اذا ممكن يعطونا قبول بدون ضمان
    وايش طلبات القبول الاخرى
    لان فيه رسوم تسجيل وترسلي صوره من الجواز وفيه معاهد تطلب منك تكتبي مقال عن نفسك
    كل معهد وطلباته بالاظافه للابلكيشن
    انت راسلي المعهد وهم يرسلو لك ايش مطلوب
    وكمان استفسري متى اخر فرصة للتسجيل في الفترة اللي تبغيها (لان كل معهد عن ديدلاين وموعد ينتهي فيه تسجيل )
    7 "
8 من 9 صفحة 8 من 9 ... 3789
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.