الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

رسالة قبول ELS على الايميل

رسالة قبول ELS على الايميل

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5955 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية طيف ملاكـ
    طيف ملاكـ

مبتعث مستجد Freshman Member

طيف ملاكـ الولايات المتحدة الأمريكية

طيف ملاكـ , أنثى. مبتعث مستجد Freshman Member. من الإمارات العربية المتحدة , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى STUDENT , بجامعة KING SAUD
    • KING SAUD
    • STUDENT
    • أنثى
    • RIYADH, الشرقية
    • الإمارات العربية المتحدة
    • Nov 2007
    المزيدl

December 30th, 2007, 09:34 PM

Dear Friend,

Greetings to you from ELS Language Centers in the United States. We are pleased the the Saudi Ministry of Higher Education (MOHE), through its Saudi Arabian Cultural Mission in Washington D.C., has assigned you to attend the ELS Language Center. Soon, MOHE will be receiving your ELS acceptance packet which includes your Form I-20 so you will be able to pay the required SEVIS fee and schedule your interview at the Embassy of the United States in Riyadh.

At this time, ELS has not yet reserved housing for you. Due to visa processing delays and the problems with securing a place on a flight on Saudi Airlines, our policy is that we need to receive a housing application, a deposit of US $200 (per 4 weeks of the reservation) and your airline flight information.

Please feel free to contact me at this address if you need to reserve ELS accommodation or have to change your starting date.

We look forward to welcoming you to ELS and the United States.

Best wishes for the Hajj Season,

هذي رسالة وصلتني على الايميل اعتقد انها قبول

الوزارة اختارت لي ولاية كاليفورنيا بس الحين انا ابي اغير الولاية

خاصة انها غالية جدا

هل اقدر برأيكم اغير الولاية الآن؟يعني يرضون يعطوني الضمان المالي واخذه واجيب قبول من ولاية اخرى؟

2. هذي رساله يبلغونك فيها ان اوراقك وصلت لهم عن طريق الملحقيه بأمريكا

عموما .. اتمنى تبحثي جيدا عن معلومات عن الولايه والمعهد في ملتقى طلاب امريكا

واذا تبغين تغيرين .. فالوزاره تعطيك ضمانك المالي .. بس لازم تتعهدين انك تجيبين لنفسك القبول خلال 6 اشهر

ولو ماجبتيه تروح عليك البعثه .. بالتوفيق اختي

7 "
  3. ممكن اختي لأنه هذا سبب مقنع.....انتي جاك قبول لغه فقط والا جامعي؟....
    اذا لغه بس الموضوع بسيط خذي منهم ضمان مالي وعطيهم صورة جوزازك ووقعي التعهد بأنك تجيبين قبول في ست شهور .....والقبول اللغه مايبيله شي تجيبينه في يوم....
    بس الأهم من هذا كله تأكدي ان المدينه الل فيها اخوك ...فيها جامعه تدرس التخصص اللي راح تطلعين عليه ومعترف فيه من الوزاره ...

بالتوفيق طيف
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.