الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4738 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AD_
    وانا كمان اخويا عمره ماسافر اي مكان ولا حتى دول الخليج ! ولا عنده جواز سفر اصلا .. قبل ماقدم ع البعثه طلعتله جواز

96 يوم !!!!

اليوم رسلت ايميل طبعا ,, *كل 3-4 ايام ارسلهم *

وكان رده

Dear Sir/Madam,

Thank you for your email.

Your approved application is still pending under mandatory administrative processing. Unfortunately, an estimate regarding the time the process will take cannot be given.

وشكله تأجيل الدراسة قريب

احساسي يقول انه فيزة مرافقك قريب تصدر لانه الواضح من الايميل انهم ينتظرون الموافقة .. معناتاه انه شغالين بالاجراءات بس انتظري فترة بسيطة

وانا اتوقع انه بعد النظام الجديد راح تصدر الفيز للمعلقين مثلنا
    لانه النظام الجديد للفيزا الامريكيه راح يبدا 16 اوقست وفيه بعض التغيرات لكن الى الان مانزلت التغيرات والشروط الجديدة

خلونا نتفائل

بالتوفيق لي وللجميع يارب ..
    7 "
  2. اكثروا من الدعاء والاستغفار

يارب وفقنا اجمعين وافرحنا بصدور الفيز لنا يارب

انتظار 77 يوم .. يارب تعين

لكن بخفف ايميلات ع السفارة .. لانه لو ازعجتهم مابستفيد ..

ونفس كلامي اللي فوق راح يكون تغيير بنظام الفيزا الجديد وربما يكون الحظ لنا ..
    بالتوفيق
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad-ove
    احساسي يقول انه فيزة مرافقك قريب تصدر لانه الواضح من الايميل انهم ينتظرون الموافقة .. معناتاه انه شغالين بالاجراءات بس انتظري فترة بسيطة

لانه النظام الجديد للفيزا الامريكيه راح يبدا 16 اوقست وفيه بعض التغيرات لكن الى الان مانزلت التغيرات والشروط الجديدة

خلونا نتفائل

ايش هوه هذا النضام الجديد

انا متفائل لجميع الطلاب ان التأخير هذا هو الهدوء اللي يسبق الفيز

بس والله خايف كثيييييييييييير
    99 يوم
    7 "
  4. امس راسلت واشنطن و جاني هذا الرد اليوم ، رأيكم؟
    Mohammad,

Thank you for contacting the Student/Exchange Visitor Visa Center.

A check of Department consular records indicates that your visa application is currently undergoing administrative processing in order to verify your qualifications.

Administrative processing, in some instances, can take an extensive period of time to reach finality. We realize that any period of wait can be frustrating, and we are sensitive to the fact that the purpose of the nonimmigrant visa program is to facilitate legitimate travel to the U.S. Nonetheless, all U.S. Embassies and Consulates must adjudicate visas in accordance with the provisions of the law.

While we cannot predict when the processing of your case will be completed, please be assured that the Consulate General and the Department of State are aware of your concerns and will do all we can to see that it is adjudicated as soon as possible once your qualifications have been fully verified. When complete, or if additional information from you is needed, you will be notified by the Embassy/Consulate consular office.

We hope this information is helpful.

Regards,
    رأيكم ؟
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Google3D
    ايش هوه هذا النضام الجديد

انا متفائل لجميع الطلاب ان التأخير هذا هو الهدوء اللي يسبق الفيز

بس والله خايف كثيييييييييييير
    99 يوم
    مكتوب في موقع السفارة الامريكيه بالرياض
    النظام الالكتروني الجديد .. لكن الى الان مانزلت شروط التقديم وطريقة الدفع وغيرها ابتداءً من 16 اوقست

وبالنسبة للتأخير كلنا متأخرين وضايقه صدورنا لكن ماباليد حيلة .. استقعاد وحظوظ

ليتني ماقدمت على بوسطن بس

الله يعين يارب
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mnsalsh
    امس راسلت واشنطن و جاني هذا الرد اليوم ، رأيكم؟
    Mohammad,

Thank you for contacting the Student/Exchange Visitor Visa Center.

A check of Department consular records indicates that your visa application is currently undergoing administrative processing in order to verify your qualifications.

Administrative processing, in some instances, can take an extensive period of time to reach finality. We realize that any period of wait can be frustrating, and we are sensitive to the fact that the purpose of the nonimmigrant visa program is to facilitate legitimate travel to the U.S. Nonetheless, all U.S. Embassies and Consulates must adjudicate visas in accordance with the provisions of the law.

While we cannot predict when the processing of your case will be completed, please be assured that the Consulate General and the Department of State are aware of your concerns and will do all we can to see that it is adjudicated as soon as possible once your qualifications have been fully verified. When complete, or if additional information from you is needed, you will be notified by the Embassy/Consulate consular office.

We hope this information is helpful.

Regards,
    رأيكم ؟
    الله يعينك عليهم كلامهم كثير
    لكن نفس الشي اجراءات فيك فيك مافي فكه ..لكن ان شاء الله يبحثون عن ملفك وتخلص من هم الفيزا

والله يعننا وياك ويسهل لنا امور الفيزا
    7 "
  7. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة black_angel
    السلام عليكم ..~ كل عام وانتم بخير ..~ صيام مقبول ان شاء الله

صار لي الحين مقدم على الفيزة الدراسية 85 يوم بالضبط ولا فيه اي تحديث للحاالة في موقعهم ولا شي

واجلت الدراسة قبل شهر ..~ والدراسة الجديدة تبتدي في اغسطس ..~ طفشت من الفضاوة والانتظار ..~ مادري شنو الحل معاهم

علما اني قدمت في قنصلية الظهران
    انا الظهران و يمكن نفس يومك أو لعد يوم 24 أبريل، أن شاء الله جوازاتنا تخلص بيوم واحد في القريب العاجل
    7 "
  8. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmad-ove

خلونا نتفائل

أولا أن شاء الله تطلع الفيز قبل اوقست للجميع
    ثانيا اللي فهمته أن النظام الجديد متعلق بالمواعيد بس ماله علاقة بالإجراءات،
    المهم احنه نبي فيزنا حتى لو على نظام الدمغة
    7 "
  9. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mnsalsh
    leenalrajhi

لا تستبعدين اي شيء صدقيني محد هنا توقع ان فيزته تقعد كل هالمدة انا شخصيا ما توقعت ابدا توصل سبع شهور
    توقعت ثلاث او ستة بالكثير حاولي ترسلين لهم ايميلات كل فترة
    الله يفرجها عليك وعلي وعلى الجميع ان شالله
    صار لي 57 يوم انتظر وموعد دراستي الجديد باقي عليه 69 يوم تقريبا ، كنت انتظر ادخل ثامن اسبوع بحسب ما يقولون ان الفيزا الطبيعيه تاخذ من 3 الى 8 اسابيع
    ان شالله برسل لهم اليوم
    7 "
814 من 1071 صفحة 814 من 1071 ... 314764809813814815819864 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.