الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4760 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الله يسعدك يا رباش الف شكر..

استفسرت وطلع لي هالرسالة
    Your visa case is currently undergoing necessary administrative processing. This processing can take several weeks. Please follow any instructions provided by the Consular Officer at the time of your interview. If further information is needed, you will be contacted. If your visa application is approved, it will be processed and mailed/available within two business days.

قربت اكمل 4 شهور
    اخر سطر مكتوب .. متوفرة خلال يومين ؟؟ وش يقصدون ؟؟ هل فيه احد مثلي او تختلفون
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.mo7d
    الله يسعدك يا رباش الف شكر..

استفسرت وطلع لي هالرسالة
    Your visa case is currently undergoing necessary administrative processing. This processing can take several weeks. Please follow any instructions provided by the Consular Officer at the time of your interview. If further information is needed, you will be contacted. If your visa application is approved, it will be processed and mailed/available within two business days.

قربت اكمل 4 شهور
    اخر سطر مكتوب .. متوفرة خلال يومين ؟؟ وش يقصدون ؟؟ هل فيه احد مثلي او تختلفون

حتى انا مثلك والله ، لكن انا لي اسبوعين الحين ، ومكتوب لي نفس الكلام ،
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رباش
    حتى انا مثلك والله ، لكن انا لي اسبوعين الحين ، ومكتوب لي نفس الكلام ،
    اهااا .. اصلا التحديث عندي نفس يوم التقديم للسفارة 9 سمبتمبر كلها .. شكلهم ما شافوها ابد ابد.. الله يعين ويسهلها لي ولك
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.mo7d
    اهااا .. اصلا التحديث عندي نفس يوم التقديم للسفارة 9 سمبتمبر كلها .. شكلهم ما شافوها ابد ابد.. الله يعين ويسهلها لي ولك
    يعني اذا التحديث نفس اليوم معناه ما طالعوا فيها

- - - مشاركة محدثة - - -

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.mo7d
    شكرا عالتوضيح فرحتي
    العفو الي تجيه اخبار يطمنا
    7 "
661 من 1071 صفحة 661 من 1071 ... 161611656660661662666711 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.