الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4766 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. طريقة عمل الاجرائات الاداريه (احتمال)

NNCP Process Step-by-Step:

Agency/entity submits name checks to the FBI’s NNCP for processing.
    Electronic “batch” submissions are searched against the Universal Index (UNI) and the Electronic Case File (ECF) databases. The majority of the batch names are electronically returned as “no record” within 48-72 hours. A “no record” indicates that the databases contain no identifiable information regarding a particular individual. UNI and ECF are searched for main files (files where the name of an individual is the subject of an FBI investigation) and for reference files (files where the name being searched is merely mentioned in an investigation).
    A secondary manual search of residuals from the batch run identifies an additional number of names as a “no record” response.
    The remaining paper files and/or electronic files are reviewed to determine if further information can be tied to the subject and if additional analysis is required.
    Identifiable files are then analyzed for relevant or derogatory information that may be disseminated to the requesting agency/entity. Approximately 1 percent of the requests are determined to contain possible derogatory information. If applicable, the NNCP forwards a summary of the information to the submitting agency/entity.
    The NNCP has no role in adjudication; it merely reports the results of its search to the requesting agency and that agency determines how the information is used.
    7 "
  2. جون 2013
    هيصة الوايلي

والله انها الجردة !!
    شيكت فيديكس مافيه لان رقم الارساليه معي وايضا اليوم 3 بعدما ارسلته لهم .. فيز العائله كلها ما تحدثت من يوم 8 مايو..

احس الايميل كان بالغلط !!

بالنسبة لاخينا أحمدوف :
    69 يوم
    F1
    قنصلية جدة

عند السمراء اللي قالو عليها الاخوان قبل شكلها لاتينيه !

والله يخارجنا
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سلطان الدلبحي
    السلام عليكم

اليوم كملت 93 يوم من دون حتى اي تحديث، الله يصبرنا بس
    خويي ماشاء الله عليه مع اني انا وهو نفس الوظيفة والجامعة استغرقت فيزته يومين فقط، بس الرجال ماعمره سافر برا تتوقعون عشان كذا جته الفيزا بسرعه
    وانا كمان اخويا عمره ماسافر اي مكان ولا حتى دول الخليج ! ولا عنده جواز سفر اصلا .. قبل ماقدم ع البعثه طلعتله جواز

96 يوم !!!!

اليوم رسلت ايميل طبعا ,, *كل 3-4 ايام ارسلهم *

وكان رده

Dear Sir/Madam,

Thank you for your email.

Your approved application is still pending under mandatory administrative processing. Unfortunately, an estimate regarding the time the process will take cannot be given.

وشكله تأجيل الدراسة قريب
    7 "
  4. نفس الوضع عند السمراء عملت المقابلة وقالت اسبوعين الى شهر وتستلم فيزتك
    طبعا قنصلية جدة

شكلنا حنا الي سوينا المقابلة مع ذي السمراء ماراح تطلع الا بعد 3 شهور

هذا انا الحين لي 84 وباقي اسبوع واكمل 90 يوم
    ودراستي تبدا في 5 اوقست وشكلها في نية تاجيل والله اعلم

بس ما اقوول الا الله يفرحنا بظهور فيزنا جميعا نفر نفر ونفره نفره ومايخلص رمضان الا كل واحد
    معاه جوازه وفيه فيزته ياااااااااارب تصير الفرحه فرحتين فرحه بالفيزا وفرحه بالعيد

واشكر اختي الفاضله setat على دعواتها لنا والله يتقبل منها
    ويشهد الله ان كل مادعي لنفسي اتذكر معاناتكم معاي وادعيلكم معاي

وياليت كلنا ندعي لبعض وفي حديث في مامعناه ان المسلم لادعى لاخيه المسلم
    قالت له الملائكة ولك بالمثل /

وادعوا كثيرر قبل الافطار دعوات الصائم مستجابه باذن الله

والله يفرج همنا وهمكم جميعا
    7 "
  5. عندي استفسار لا هنتوا انا مثل ما قلت قبل اسم العائله معدل يعني صار عليه تغيير قبل كم سنه بالأضافه ان لي فتره من بعد الثانويه
    شفتكم تكتبون ان اللي يوصل 60 يوم الى 90 معناها ينتظر الفيزا بتصدر له قريب هالشيء ممكن يشملني او بسبب الظروف اللي ذكرتها فوق احتمال اطول اكثر ؟ بس للعلم انا للحين ما صار تحديث للحاله من يوم المقابله اللي كانت بأخر اسبوع من شهر 5 بالميلادي
    والله يفرجها على الجميع قريب ان شالله
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة setat
    AD

انتظري لاتاجلي الدراسه الا في اخر لحظه
    صديقتي فيزتها تاخرت وصدرت قبل الدراسه ب4 ايام
    جهزي كل اوراقك وامورك
    ويارب يفرح قلبك
    ويوفقك

امميين يارب ويسعد قلبك . المشكله انه المعهد قلي دراستي تبدأ 14 اغسطس لازم 13 اغسطس اجبلهم الضمان حقي وحق مرافقي

واذا ماجبته يكنسلو القبول .’ والملحقية يوم 30 رمضان اجازه وحيرجعو 14 اغسطس ( اول يوم دوام بالمعهد)

ومايمديني مرررا افتح ملف ومادري ايه بيوم واحد

والله لخبطه بس ربي يسهل .
    7 "
812 من 1071 صفحة 812 من 1071 ... 312762807811812813817862 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.