الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4760 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaNsOuRi
    محشوم ياعمي .. عادي.
    بيفهمون لاتخاف .. طالما المرفقات فيها الاي توتني والسيفس ماتشيل هم
    الله يجبر بخاطرك

شكرا ياصديقي

- - - مشاركة محدثة - - -

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaNsOuRi
    اذا احتجت اي خدمه في الانجليزي انا تحت امرك حبيبي

تسلم ولله

السفاره ارسلو لي

Please send a copy of updated I-20 with new start date, the I-20 should be officially signed by the school. If you will get new I-20 with new SEVIS number then you should send also a copy of the SEVIS receipt to proof that you have paid for the new SEVIS, Please send it by emailConsular Section, NIVSaudi Arabia, Riyadhaaa
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة *زهرة الليل*
    هل انت مرافق؟؟ او نت المبتعث؟؟ واذا تحتاج اي شي احنا بالخدمه..مافي شي اسمه شحذه..احنا هنا عشان نتساعد..وتذكر دايما كان الله في عون العبد ماكان العبد في عون اخيه..
    بالنسبه للمرفقات ترجمتها attachment
    انا بدرس على حسابي اربع اشهر وبسوي انضمام زي الشباب اللي بالمنتدى .. انا لوحدي

جزاك الله خير على الكلام الطيب ...
    7 "
  3. ياشباب السفاره ارسلو لي اللحين
    Your sevis is updated in the system to start on Jan 2014. In this regard, we cannot issue your visa until October 2013 following the rule for student visas. Please note that you cannot enter the US more than one month prior to the start of your school program. However, your visa is printable by the second week of October 2013.

*

Thank you.

*

NIV Consular Section

US Embassy Riyadh, KSA

*

wgt
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reem_1
    الحمدالله

U.S. Department of State
    NONIMMIGRANT VISA APPLICATION

Issued

Case Creation Date: 23-May-2013
    Status Updated Date: 27-Aug-2013

بعد انتظار 98 يوم صدرت والحمدالله

بالنسبه لمرافقي لازال من تاريخ 23 مايو دون تحديث
    الف الف مبروك

تستاهلين
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مهاجر الاحزان
    ياشباب السفاره ارسلو لي اللحين
    Your sevis is updated in the system to start on Jan 2014. In this regard, we cannot issue your visa until October 2013 following the rule for student visas. Please note that you cannot enter the US more than one month prior to the start of your school program. However, your visa is printable by the second week of October 2013.

*

Thank you.

*

NIV Consular Section

US Embassy Riyadh, KSA

*

wgt

ملخص الكلام اللي فهمته أن الشخص مايقدر يدخل أمريكا قبل شهر من تاريخ دراسته وموعد تأشيرتك بيكون في الأسبوع الثاني من اكتوبر 2013
    بالنسبه للسيفس ما ادري ايش موضوعه انت مغيره او ماسدت ؟ بس اللي فهمته ان بسبب موضوع السيفس فيزتك بتكون في اكتوبر
    7 "
955 من 1071 صفحة 955 من 1071 ... 4559059509549559569601005 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.