الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة ترجمة ايميل وصلني من جامعة اوريقون طلبتكم ضروري

مساعدة ترجمة ايميل وصلني من جامعة اوريقون طلبتكم ضروري

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5034 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية NORAH82
    NORAH82

مبتعث مستجد Freshman Member

NORAH82 الولايات المتحدة الأمريكية

NORAH82 , أنثى. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى math , بجامعة Kansas statte University
    • Kansas statte University
    • math
    • أنثى
    • Manhatten, Kansas
    • السعودية
    • Apr 2010
    المزيدl

July 16th, 2010, 10:23 PM

انا عجبتني الجامعه والولايه ورسلتلهم ايميل اسألهم عن اماكنية القبول المشروط عندهم
    وهذا كان الرد

All students must go through the standard application process, which includes needing to take the Math Subject GRE and (for foreign students) the TOEFL in time so our admissions committee can know your test results by March 1. See:
    University of Oregon: Department of Mathematics

We do not grant the kind of conditional admission you are looking for. Your GRE score must be strong to be admitted. If you do not do sufficiently well on the TOEFL, it could be possible to admit you in any case if you have your own sources of funding.

Best wishes,
    Dev

ورجع ارسل هذي

In case I wasn't clear: you need to meet the TOEFL requirements outlined on:
    for admission at all. If you have support for your first year, we might admit you without funding if you do not have a sufficiently high TSE/SPEAK score.

-Dev
    انا الي فهمته انه ممكن يقبلني اذا كان عندي مصدر تمويل هل هذا الي فهمته صح
  2. اللي فهمته من الايميل انه لازم تكوني مختبره GRE قسم الماث وتكون درجتك عاليه عشان تقدمي ,, طبعا هذا متطلب عام من جميع الطلاب سواء اجانب او امريكان ,

بالنسبه للتوفل اللي استنتجته انه يتغاضون لو جبتي اقل من الدرجه المكتوبه في موقعهم 100 !!!!!

انا اللي حيرني وش علاقة الــ Funding بالتوفل !!

انا اللي اسمعه عن الجامعه انها قويه وقبولها مو سهل ومن الايميل انه You must submit a GRE math score with your application

ممكن يعطونك قبول مشروط للغه لكن ما اتوقع بالنسبه للــ GRE ,,

اقتراحي ردي عليه بالايميل واستفسري عن موضوع الــ Funding وقولي انك مافهمتي وش القصد منه ,,

بالتوفيق
    7 "
  3. السلام عليكم
    بالنسبة للايميل بترجمة لك حرفي عشان يكون واضح اوكي
    All students must go through the standard application process, which includes needing to take the Math Subject GRE and (for foreign students) the TOEFL in time so our admissions committee can know your test results by March 1. See:

جميع الطلاب يجب ان يتبعون الخطوات الرسمية بما فيها الجي ار اي تخصص رياضيات وللطلاب الاجانب ايضاء توفل
    ولازم تقديمتهم بنفس الوقت النتائج عشان الادارة تعرف قدراتك

We do not grant the kind of conditional admission you are looking for. Your GRE score must be strong to be admitted. If you do not do sufficiently well on the TOEFL, it could be possible to admit you in any case if you have your own sources of funding.

هنا يقولك ما نظمن اعطائك قبول مشروط اللي انتي طالبته او تبينه ولازم تكون درجات الجي ار اي قوية عشان تنقبلين واذا ما كنتي قوية بالتوفل ممكن انا نقبلك بشرط انه عندك اي مصدر مالي وهو المقصود فيه funding
    اتمنى اكون وضحة الصورة وشكرا
    7 "
  4. قبل لا انسى
    ارسليلي الايميل اللي ارسلتيه لهم بالخاص عشان اذا يبي تعديل او انه واضح وارسلي لي اذا انتي بالبعثة او لا عشان اكتبلك ايميل او رد تردينه عليهم
    مع ان نصيحتي انك تقدمين رسمي عليهم لانهم ما يناظرون الا بعد التقديم والدفع للابكليشن
    بالتوفيق
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.