الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

فكره لتحسين مستوى الرايتنغ في الايلتس <<منتظره ردكم

فكره لتحسين مستوى الرايتنغ في الايلتس <<منتظره ردكم

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5256 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية مكلفاتي
    مكلفاتي

مبتعث جديد New Member

مكلفاتي الولايات المتحدة الأمريكية

مكلفاتي , ذكر. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى طالب , بجامعة فيصل
    • فيصل
    • طالب
    • ذكر
    • الاحساء, الهفوف
    • السعودية
    • Sep 2009
    المزيدl

November 7th, 2009, 06:31 AM

مرحبا اخواني كيفكم ؟

انشاء الله اموركم تمام
    بصراحه حابه اخذ رايكم بفكره واذا عجبتكم ياليت نشتغل عليها
    انا عندي اختبار ايلتس بعد شهر وابغا اتطور بالرايتنغ لان درجتي فيه دائما نازله
    فجت فكره على بالي
    لو مثلا نحط مواضيع معينه سواء لتاسك ون او تو ونشارك يعني الي حاب يكتب او شي ويحط مشاركته يعني يكتب الي كتبه وخصوصا تاسك تو لان لو نجحت الفكره وسويناها حناخذ افكار كثير وحتعرف اخطاءك لان بتشوف كتابات من جميع المستويات وبتعرف حالك باي مستوى وبكذه حتعرف ايش الفرق بين كتابات والكتابات الي اعلى شوي في المستوى سواء كان افكار او سبلنغ او قرامر
    يعني هي فكره واتمنى تعجبكم وودي نشتغل عليها بدري
    اذا عجبتكم عشان ننزل مثلا كل اسبوع او اسبوعين مواضيع معينه وانت الي يعجبك منهم اختار واكتب
    منتظره ردكم
  2. السلام عليكم ورحمة الله

اختي الكريمة :

اتوقع ان الموضوع تم شرحة شرحا وافيا من الأخت miss d

وافيا وسهل جدا بإمكانك التجربة والتمارين التمارين وستجدي النتيجة بإذن الله

وفقنا الله وإياكم جميعا

أخوكم : أبوحنين
    استراليا - تزمانيا
    7 "
  3. مرحبا اخوي ابو حنين انا كانت فكرتي ان ننزل اسبوعيا مواضيع معينه مثلا 3 مواضيع
    والي حاب يشارك يكتبهم يعني يحله ويكتب حله
    عموما انا حنزل 3 مواضيع وتقدروا تختاروا موضوع وتكتبوا اجابتكم ونصحح لبعض اذا قرامر او غيره
    اول موضوع:it`s almost impossible for women to have a successful career as well as having the full responsibility for raising a family
    الموضوع الثاني:using animals to test the safety of cosmetics or drugs used for medical reasons is never acceptable. to what extent do you agree with this statement
    الموضوع الثالث:the effects of increased global tourism are more likely to be harmful than beneficial.Discuss
    اتمنى اشوف تفاعل منكم
    وانا اول وحده بختار موضوع وبكتبه
    7 "
  4. فكرة جيدة جداً ..,

وهذا أول المواضيع

holiday
    As we know, we all agree that holidays have a good impact on our energy as well as they have positive effects in our life.

The following are some of my plan for spending holiday.
    Firstly, I am going to visit different countries .It would be difficult to decide where I want to go? If I visit one country, I will see and understand a lot of about it .On the other hand, if I visit two countries, my holiday would be more interesting and more exciting. The countries I would visit would be Japan and India, because I have heard that countries are very amazing.

Secondly, I am going to improve my Knowledge for computer. Nowadays computer has become an important tool in our life since it plays a vital role in education , Industry and a lot of things. So I will learn several things about computers programs .

At last, I am going to study the English language .No wonder if we say that English language is considered very important to day. It helps us for travel, Trade , communication and a lot of things. So I will focus development of my English language.
    In conclusion, when I have holiday, I will Split to visit different countries , improve my Knowledge for computer and study the English language .
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.