الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

10 طرق تسعد بها زوجتك

10 طرق تسعد بها زوجتك

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5445 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية محمد الزوقري
    محمد الزوقري

مبتعث مستجد Freshman Member

محمد الزوقري غير معرف

محمد الزوقري , ذكر. مبتعث مستجد Freshman Member. , تخصصى N/A , بجامعة N/A
    • N/A
    • N/A
    • ذكر
    • N/A, N/A
    • غير معرف
    • May 2009
    المزيدl

May 24th, 2009, 06:28 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
    هذه الطرق حتي تسعد بهم زوجتك....

------------------
    لو تعلم الزوجات كم نضحي من أجلهم....؟
    وكم نتفاني في النصائح من أجل إسعادهم؟

====================

1-
    الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطور

2-

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى تبغى تغير القناة قالها معلش الحلقة ذى مهمة جدا واحد صاحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة ذى هى المسلسل كله ولو كنت بتتفرج على كورة هيبقى الموضوع اسهل كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى قول حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة وواحد من اللاعبين مصاب

( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )

3-

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس لاتنسى انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 قدور من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كاسات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة

طبعا يراعى ترك اثاروسخ على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض

4-

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عمرها 18 سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت مع ابتسامة صفراء خفيفة

5-

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات وملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة امامها

6-

لاتنسى رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو الدجاجة دى ولو طبخة بامية قول جميلة الملوخية دي ياحياتي حاطة عليها اية ؟؟

7-

لو طلبت منك تنشر الملابس قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى طاحت منى فى الشارع ولو سألتك هو ايةاللى طاح اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب لك علشان ماتكون مقصودة منك !

8-

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صاحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجوال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

9-

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى من الصبح موجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى ذى فين ؟؟

10-

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك طالع لها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوباية موية علشان ضهرى بيوجعنى

وياحظ الزوجة اللي زوجها يسعدها بهذه الطرق يحسدوها كل الزوجات
    هههههههههههههههههههههههههه
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.