الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مشكلة فى قبول معهد اللغة

مشكلة فى قبول معهد اللغة

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3884 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية ahmed ibrahim21
    ahmed ibrahim21

مبتعث جديد New Member

ahmed ibrahim21 مصر

ahmed ibrahim21 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى مصر , تخصصى علوم حاسب , بجامعة حامعة مصر
    • حامعة مصر
    • علوم حاسب
    • ذكر
    • القاهرة, القاهرة
    • مصر
    • Apr 2013
    المزيدl

September 7th, 2013, 12:39 PM

السلام عليكم

ارجو المساعدة فى مشكلتى حيث اننى حصلت على قبول تى كورس من جامعة الميناو ومكتوب بالقبول ان السنة التحضيرية فى جامعة نورد هاوزن المشكلة اين يجب ان يكون معهد اللغة حتى لا تعترض السفارة والمشكلة ان الوقت ضيق جدا انا كنت بريد معهد اللغة فى برلين ما هو الحل المناسب افيدونى يا مبتعثين
  2. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    عفواً على السؤال
    ممكن تساعدني و تقلي كيف حصلت على القبول (( الجامعه )) حتى ولو مشروط? انا احاول ادرس بالمانيا و جالس احاول اجيب قبول من ثلاثه اسابيع راحو، و ما عرفت كيف؟
    اسف على الاطاله
    7 "
  3. اهلا بيك استاذ ايمن بخصوص القبول انا جبته عن طريق صديق هنا فى المنتدى ممكن تكلمنى ع الخاص واديهولك بالنسبة للجامعة اللى قالهولى صديقى ان القبول المشروط بيكون قليل وصعب شوية اذا انت مش محتاج سنة تحضيرى يعنى معدلك عالى او درست سنة فى جامعة فمش بيطلبوا منك تدخل سنة تحضيرى لكن بيطلبوا منك شهادة لغة مستوى b2 وبتمتحن امتحان لغة اما لو سنة تحضيرية بيطلبوا شهادة b1
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.