الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة ضرورية!

مساعدة ضرورية!

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4381 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية hossam12
    hossam12

مبتعث جديد New Member

hossam12 المملكة المتحدة

hossam12 , ذكر. مبتعث جديد New Member. من مصر , مبتعث فى المملكة المتحدة , تخصصى english , بجامعة a2z english academy
    • a2z english academy
    • english
    • ذكر
    • not now, dammam
    • مصر
    • Apr 2012
    المزيدl

April 20th, 2012, 11:08 PM

السلام عليكم
    انا حسام من مصر و يسعدني اني انضم ليكم
    انا كنت عايز اعرف ينفع اقدم علي فيزا بريطانيا طالب زائر من السفارة الي في الرياض ولا لازم اقدم في مصر ؟
    انا عايز اقدم الي في الرياض لان الوالدة طبيبة و انا عايز اسافرلها بعد امتحانات الثانوية العامة مباشرة مش عايز استني كل مدة اصدار التأشيرة من مصر !
    انا رايح مانشستر انشاء الله لغة سنة و بعدين اقدم علي جامعة !
    اسف جدا للاطالة , ياريت الي يعرف يفيدني لاني بجد محتار و السفارة هنا دايما مش بترد و مفيش حد اسأله !
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam12
    السلام عليكم
    انا حسام من مصر و يسعدني اني انضم ليكم
    انا كنت عايز اعرف ينفع اقدم علي فيزا بريطانيا طالب زائر من السفارة الي في الرياض ولا لازم اقدم في مصر ؟
    انا عايز اقدم الي في الرياض لان الوالدة طبيبة و انا عايز اسافرلها بعد امتحانات الثانوية العامة مباشرة مش عايز استني كل مدة اصدار التأشيرة من مصر !
    انا رايح مانشستر انشاء الله لغة سنة و بعدين اقدم علي جامعة !
    اسف جدا للاطالة , ياريت الي يعرف يفيدني لاني بجد محتار و السفارة هنا دايما مش بترد و مفيش حد اسأله !
    السلام عليكم
    أخي إذا انت مقيم في السعودية بإمكانة إصدار الفيزه من الرياض بإذن الله
    لا تتواصل معهم راح دايركت على السفارة وقدم عليهم .. لأنهم هم مايردون أساسا على تليفوناتهم

بالتوفيق
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam12
    شكرااا اوي للردد, انشاء الله بقدم عليها في 1 يوليو
    طيب معليش بس سؤال تاني , فيه مشكلة لو قدمت عليها في 1 يوليو مع العلم ان الكورس هيبتدي في 10 سيبتمبر ولا هكون متأخر ؟
    اسف لكثرة الاستفسارات !!

العفو .. مافيش أي مشاكل انت روح وأتكل على ربك

تحياتي
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.