الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

عشرين باوند مقابل Pay as You Go SIM بس !؟

عشرين باوند مقابل Pay as You Go SIM بس !؟

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3861 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية Ibrahim1
    Ibrahim1

مبتعث مستجد Freshman Member

Ibrahim1 ليختنشتاين

Ibrahim1 من ليختنشتاين , مبتعث فى ليختنشتاين , بجامعة الحياة
    • الحياة
    • غير معرف
    • غير معرف
    • الأرض, درب التبانة
    • ليختنشتاين
    • May 2010
    المزيدl

September 2nd, 2013, 06:12 PM

هلحين شريحة Pay as You Go لشركة 3 بـ 20 باوند + 0 رصيد؟ ما فيها رصيد لازم أشحنها !؟
  2. أنا أذكر أن الشريحة الفارغة كانت زمان بـ 1 باوند من أي محل، لكن احتمال لما تشتريها من نفس الشركة تكون أغلى، أو قد تكون الشركة هذي أسعارها تختلف، فخبرتي محدودة مع 02 وشركة فودافون.
    شفت هنا لما تشتري شريحة H02 من نفس الشركة تدفع 10 دولار، ولما تشتريها من الأمازون أو أي محل تكلف أقل من 1 دولار، فقد يكون هذا هو نفس الوضع مع الشريحة اللي اشتريتها أنت.

بالتوفيق،،،
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابن بيت آل هليلة
    أنا أذكر أن الشريحة الفارغة كانت زمان بـ 1 باوند من أي محل، لكن احتمال لما تشتريها من نفس الشركة تكون أغلى، أو قد تكون الشركة هذي أسعارها تختلف، فخبرتي محدودة مع 02 وشركة فودافون.
    شفت هنا لما تشتري شريحة H02 من نفس الشركة تدفع 10 دولار، ولما تشتريها من الأمازون أو أي محل تكلف أقل من 1 دولار، فقد يكون هذا هو نفس الوضع مع الشريحة اللي اشتريتها أنت.

بالتوفيق،،،
    مكتوب عليها Pay As You Go. Comes with an All-in-One 15 Add on. All-in-One 15 gives you all-you-can-eat- internet, plus 300 mins and 3000 texts. Lasts for up to 30 days.
    أخذتها من آلة للشراء الشرائح، زي اللي عندنا للبيبسي والسفن.
    7 "
  4. ابرااااهيم الشريحه تقدر تحصلها فى اى سوبر ماركت تقريبا باوند و تشحنها ب 15 باوند وانت تحول هالمبلغ وتشترك فى انترنت مفتوح و 300 دقيقه مجانا داخل بريطانيا و 3000 رساله ..... طبعا اذا حولت المبلغ بيكون اكيد رصيدك صفر لانه انت اشتركت فى هالباقه بس تقدر تتصل داخل بريطانيا ................... انا انصحك فى برنامج اسمه سكايدو انا اشحنه ب 10 باوند حق اتصالاتى الى السعوديه
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KSA2013
    ابرااااهيم الشريحه تقدر تحصلها فى اى سوبر ماركت تقريبا باوند و تشحنها ب 15 باوند وانت تحول هالمبلغ وتشترك فى انترنت مفتوح و 300 دقيقه مجانا داخل بريطانيا و 3000 رساله ..... طبعا اذا حولت المبلغ بيكون اكيد رصيدك صفر لانه انت اشتركت فى هالباقه بس تقدر تتصل داخل بريطانيا ................... انا انصحك فى برنامج اسمه سكايدو انا اشحنه ب 10 باوند حق اتصالاتى الى السعوديه
    واضح أخوي KSA2013 ... ربي يجزاك خيراً، وشكراً على المعلومة.
    7 "
  6. شريحة giffgaf تطلبها اونلاين تجيك لعنوانك بلاش وتشحنها 12 باوند نت مفتوح و250 دقيقة داخل بريطانيا 300 رساله. ومن giffgaf الى giffgaf مجانا وتشتغل في اماكن تغطية O2
    موقعهم giffgaff.com
    واذا اشتركتو عن طريق هالرابط http://giffgaff.com/orders/affiliate/siamend
    مع اول شحن لك اخذ خمسه باوند ويابخت من نفع واستنفع ...
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.