الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

الحمد لله وصلني القبول بس:(

الحمد لله وصلني القبول بس:(

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 6360 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. والله وانا اخوك اني أرسلت لهم على نفس الإيميلات

الي عطاني إياها أخوي mutafael

ونص الرسالة الي ارسلتها هذا هو

الموضوع :Early Appointment

النص:
    To Whom This May Concern:
    I have requested an appointment for F1 visa yesterday and I was given one on 6th January,2007 (my appointment confirmation number is 073006A7D0101JRY and the PIN is WB435640870) unfortunately my I-20 states that I have to enter the states no longer than 16th January, 2007. Can you please give me an appointment sooner than this like the coming two weeks? I only received it this week, otherwise I'd have made an appointment earlier. I really appreciate it if you can help me because I don't want to lose such an opportunity. Thank you so much in advance.
    Nawaf Alojrush

ياليت تكفون وواحد يعلمني هل هذا ممتاز إني اراسل فيه السفارة ياليت تكفوون تفيدوني

والي يبي يكسب فيني أجر يساعدني

لازم والله اتواجد قبل 16 يناير تكفوووون .
    7 "
  2. هلا والله ابو سارة
    للأسف ما عندي الخطاب بس خطابك جيد ولكن هنالك بعد الأخطاء في القرم وكمان في جمل زايدة في اعتقادي ما تحتاج تكتبها انا صححتلك هيا (الأمر راجع لك تبغ تأخذ خطابي خذة ما تبغاه الأمر راجع لك) والله يوفقك ان شاء الله.
    على فكرة انا قلت لك ترسلها بالفاكس مو بالإيميل !! وليس اي فاكس. سوي الطريقة التي اعطيتك هيا في مشاركتي السابقة وخذ رقم فاكس القنصل وان شاء الله يساعدك .

To Whom This May Concern:
    I have requested an appointment for F1 visa and I was given one on 6th January,2007 (my appointment confirmation number is 073006A7D0101JRY and the PIN is WB435640870). However, my I-20 is no longer than 16th January, 2007. As you know, i can not enter the United States after that date. Therefore, Could you please give me an appointment as soon as you can before the I-20 due date?
    I appreciate that so much and have a great day.

your son Nawaf Alojrush

وهنا تكون انتا مصور الجواز(هذا الكلام فوق والجواز تحت في ورقة وحدة) وتكتب ارقام الإتصال حقتك احسن شيء جوالات لأنهم يدقو عليك في اوقات غريبة !!

والله يعينك ان شاء الله

اخوك d.cafe
    7 "
2 من 2 صفحة 2 من 2 12
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.