الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

ساعدوني وربي تعبت موقع الWES

ساعدوني وربي تعبت موقع الWES

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5373 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية mss oxygen
    mss oxygen

مبتعث مستجد Freshman Member

mss oxygen الولايات المتحدة الأمريكية

mss oxygen , أنثى. مبتعث مستجد Freshman Member. من الولايات المتحدة الأمريكية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى >>>>> , بجامعة unv
    • unv
    • >>>>>
    • أنثى
    • تجيب العله, ابتعث ولله الحمد
    • الولايات المتحدة الأمريكية
    • Jul 2009
    المزيدl

August 3rd, 2009, 01:13 AM

يااااااعالم وربي تعبت مرسلين لي مسج على ايميل برقم الطلب ويوزر نيم
    كل مادخل الصفحه ابي اشووف ايش ردوا على موقهم يرفض ال ID يقول Please correct your User ID or Password and try again

دخلته حوالين الف مره بس رافض المشكله دافعتلهم فلوس وكل شي لما اكتب انه نسيت الرقم او الاسم واحط ايميلي بعد يرفض وش اسووووووي وربي تعبت
  2. اخوي انت متأكد من اسم المستخدم وكلمة المرور
    لانه صار معي مرة زي كذامع العلم ان اسم المستخدم وكلمة المرور صحيحية

طيب تعرف الريفرنس نمبر؟

انا ارسلت لهم خطاب, اذا كانت مشكلتك نفس مشكلتي بارسلك الخطاب

الله يسهل امرنا وامرك
    7 "
  3. اهلا اختي
    انتي ما شرحتي وضعك بشكل واضح
    يعني انا ما ادري هل ارسلتي اوراقك او لا

المهم ان شاء الله هذا الخطاب يفيدك
    اطبيعيه وارسليه مع اوراقك وغيري اللي باللون الاحمر

المهم تاكدي من الخطاب انه يناسب حالتك

Dear Sir/Madam,

This is YOUR NAME Saudi Arabia.I have the degree B.E in the field of the SPECIALIZATION.I have completed all my information and order a course by course Evaluation to my Bachelor Degree in THE DAY & TIME NY time. After filling out the application and paying the 380 $ ,I have faced a problem with my account when I got home trying to log in many times. Also I wanted to tell that WES did not supply me with a confirmation email as usual.

I tried to solve this problem with logging in with Username I made USER NAME and the Password 12345678 and all my efforts has failed,however,I wanted to contact was difficult basically as everyone were in holidays. More than that, I am afraid I got my evaluation late, so the idea to write a letter for describing of what I have stuck with, has come up into the service and better than being just waiting for the next Monday.

Please, find me the reference number and send me an email to the following address if you need any further information.

E.mail
    966550000000
    YOUR ADDRESS
    P.O.Box 1111
    Riyadh 11111

اسم المستخدم وكلمة المرور اكتبيها مثل ما هي يعني السمول والكابيتال انتهبي لها

الله يسهل امرنا وامرك
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.