الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

لا حول ولا قوة إلا بالله - جاتكم الرسالة هذي ولا بس أنا

لا حول ولا قوة إلا بالله - جاتكم الرسالة هذي ولا بس أنا

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4975 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية مابنكسر صابر
    مابنكسر صابر

محظور

مابنكسر صابر الولايات المتحدة الأمريكية

مابنكسر صابر , ذكر. محظور. من الإمارات العربية المتحدة , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى ~ , بجامعة ~
    • ~
    • ~
    • ذكر
    • ~, CA
    • الإمارات العربية المتحدة
    • Jun 2010
    المزيدl

September 4th, 2010, 12:25 AM

Dear Students,

Some of you may be receiving emails indicating that your allowance has been put on a future hold.

**For ESL/English students this hold is placed when your current financial guarantee expires. In order for me to issue new financial guarantees and release the holds in the future, I will need to review your academic progress based upon your grades.

**For academic students this will coincide with the end of each semester when official transcripts need to mailed in and next term registrations sent. Once those are received then the holds can be released.

Please do not be concerned. This is just a better way to keep track of students.

Ramadan Mubarak to you all!

Best regards,

-

مافهمت صراحة .. ولكن احس فيها وقف الراتب ومافي فلوس .. ياليت واحد يترجم وهل جات للكل ولا بس انا .. ودرجاتي بالمعهد عسل ليه كذا ؟؟؟؟
  2. الهرجة يابويا يقلك انو ايقاف الراتب المؤقت دا حيكون متزامنا مع وقت انتهاء ضمانك المالي
    وعشااااان يصدرلك ضمان مالي جديد ويصرفولك الراتب تاني لازم يشوف ويراجع عملية التقدم في دراستك ودرجاتك يعني يبغا يعرض وضعك
    وبالنسبة لطلاب الجامعااات حيكون الايقاف دا مع نهاية كل سمستر الين يشيكو عليهم برضو وسلامتكم والله يعين
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.