الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة تعالو ابيكم ياله مساعدة مرة بسيطة ارجو الكل يدخل

مساعدة تعالو ابيكم ياله مساعدة مرة بسيطة ارجو الكل يدخل

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4847 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية سهى الحلوة
    سهى الحلوة

مبتعث مجتهد Senior Member

سهى الحلوة الولايات المتحدة الأمريكية

سهى الحلوة , أنثى. مبتعث مجتهد Senior Member. من الولايات المتحدة الأمريكية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى MEDICAL GENETICS , بجامعة IUPUI
    • IUPUI
    • MEDICAL GENETICS
    • أنثى
    • CLEVELAND, OHIO
    • الولايات المتحدة الأمريكية
    • Jul 2010
    المزيدl

January 19th, 2011, 05:39 PM

السلام عليكم جميعا انا راسلت جامعة ابغى قبول مشروط وادرس بمعهدها وذي رسالتي
    Dear Admission Office,
    I graduated from the University of Taif specialty Medical Biotechnology
    I would like to inform you that I'm a sponsored student from Saudi Arabia. I'm interesting in Human Genetics Master Program, my GPA in Bachelor degree is 3.15 out of 4. I'm wondering if your university offer conditional acceptance so that I will be able to study in your English institute and after I finish I can start the Master program.
    Please reply me as soon as possible.
    Best Regards,

ردو علي اليوم وقالو كلام مافهمتة انا ماعبيت طلب بالنت ولاشئ بس ارسلت لهم اسال بس الي فهمته طالبين اشياء واوراق كاني خلاص بادرس ماستر شوفو :
    Thank you for your note. The faculty evaluation committee for the Genetics program will have to review your admissions materials to evaluate and provide a decision. The Graduate School does provide a provisional category for admission with specific guidelines defined and approved by your prospective department.

The best thing to do at this point, is to send all required documents to the Graduate School's admissions office as soon as possible. The deadline for Fall 2011 was January 15th. We can be flexible with the deadline; but please understand that the longer it takes for your materials to arrive, the longer it will take for a decision to
    be reached.

The admissions review materials should arrive in a complete package. At this point, I encourage you to send the documents via courier mail for tracking purposes, as well as to reduce potential mail delays.

Feel free to let us know if you have any additional questions or concerns. We look forward to working with you.

Sincerely,
    Chon Doswell Hayes
    Assistant Dean for Student Affairs
    Howard University Graduate School
    4th & College Streets, N.W.
    Washington, DC 20059
    202.806.4676

اتمنى احد يفهمني وش ارد عليهم
  2. مرحبا سهى ..>> على فكرة اسمك مثل اسمي وصديقاتي يحسبوك انا

المهم هذا الكلام يقولك عبي بياناتك وارسلي مستنداتك للعنوان اللي هم حاطينه والقرار يرجع للقسم يوافق او لا ..
    ويقولولك كل ماسرعتي بارسال الاوراق كل ماكان اسرع الرد والديد لاين 15 -1 للتترم الجاي بس ممكن يكون في استثناءات
    بالتوفيييق
    7 "
  3. لا تعتمدي كثير على مكتب قبول الطلاب الدوليين ولكن راسلي القسم اللي فيه تخصصك لان قرار قبول طلاب الدراسات العليا من القسم, ولمن القسم يوافق عبي ابلكيشن وهم في الوقت المناسب رح يطلبو منك ارسال الاوراق.

انا اراسل قسم في جامعة امريكية, رئيسة القسم تقول لا تشيل هم انتهاء مواعيد القبول يعني القسم يقدر يكسر حتى المواعيد وهذا مثال بسيط على قوة القسم في عملية القبول.
    7 "
  4. طيب انا ابغى ادرس بمعهدها لسى انا بفترة لغة وماجبت التوفل يعني ماابغى ادخل ماستر فليه اعبي بينات تطبيق البروقرام حق HUMAN GENETICSوانا لسى ماابغى ادرس انا ابغى قبول مشروط انا فهمت من كلامهم انو يبغوني اجيب اوراقي عشان قبولي بذا البرنامج عشان ادرس ماستر
    7 "
  5. لا يا أختي انتي لازم تعبي البينات حقك عشان تاخذي قبول الجامعه هذا اهم شيء
    وهما تلقائي بيعروفو اذا ما دخلتي ببياناتك لا درجه توفل أو اليتس تلقائي بيعطونك قبول مشروط
    القبول المشروط معناته تعبي بيانت الابليكيشن وتاخذي قبول واول ما توصلي للجامعه يسوولك المعهد اختبار تحديد مستوى يشوفو كيف مستوالك باللغة
    اذا اجتزتيه تدخلي على البرنامج اذا اذا والله يبغالك لغة بيخلونك تدرسي معهد وقبولك تلقائي يتأجل لحد ما تخلصي معهدك وتدخلي على البرنامج على طول
    فضروري تعبي هذاا البينات عشان تضمني قبول معاكي
    موفقة يا سهى
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.