الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة ابي شقه مفروشه في سانت مونيكا لمدة شهر بس

مساعدة ابي شقه مفروشه في سانت مونيكا لمدة شهر بس

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4697 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. وجهك خير علي

الحمد لله وقعت العقد في مجمع و راعية محترم يبي يأجر ، و الشارع الي سكنت انا فية بينه و بين المعهد 15 دقيقة ، و فيه شقق باسعار خيالية

علي العموم اسم الشارع fedrel street بجي علي شارع سانتا مونيكا وانت منجة شرق ( يجي قبل الـ 405 ) . اول ماتوصل علي يدك اليمين و اليسار انواع الشقق بس ادخل و فرفر و الشقق أسعارها مابين 1150 الي ماشاء الله ، و فوق هذا الشقق كبيرة بعد
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Plato
    إياد كيف الاسعار عندك بسانتا مونيكا ،،
    يعني غرفه +صاله ومطبخ وحمام (كرمت) وكم السكن عند العائله ،،
    وبعدين تراك واعدنا بتقرير عن مدينتك

الاسعار عادية جدا ماني شايف شي ، لاني بشتري من محلات معينة مثل كاسكو و اسمارت اند فاينل و بعض الاماكن الرخيصة ، و بعض الأدوات مثل تبع التنظيف او الحاجات البسيطة من 99 cent هذا فية كل شي بـ 99 سنت موجود علي شارع بيكو مع 23 .
    الغرفة و الصالة و الحمام ( الله يكرمك ) تلاقية قريب من المعهد ( 15 الي 20 دقيقة بالباص ) علي 1000 و فوق ، طبعا الي عرفتة من صاحبي ان الكهرب و الموية و النت = 100 دولار اذا كثرت ( والله بلاش )

سكن العوائل مختلف ، اذا عن طريق. ELS بيشرجك المعهد 1050 حتي لو كان مسكنك في نهاية المدينة !! لكن لو جبتها بنفسك بتكون علي 700 الي ماشاء الله طبعا علي حسب البيت و كبرة و غرفتك ( بعض الاحيان تكون جحر و بعض الاحيان تكون قصر )

.........

ياسيدي انا لي 5 شهور تقريبا ماني عارف اخرج ، مسوؤليات و زحمة و اي حاجة ، في الغربة محد يخدمك الكل نفسي نفسي ، لكن ان شاء الله قريب باذن الله بس اخلص موضوع الشقة و الزحمة و باذن الله اعمل التقرير
    7 "
2 من 2 صفحة 2 من 2 12
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.