الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

خبرعاجل ،،، بخصوص قبولات طلاب أمريكا ..

خبرعاجل ،،، بخصوص قبولات طلاب أمريكا ..

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5901 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. اولا موفق اخ سفاري وانشالله هانت وهذي عشان لا تزعل
    يا جماعة :
    ترا المسؤولة عن القبولات في الشركة ردت على وقالت :
    hi .....

We are still waiting to receive your acceptance letter and paperwork. This should get to us in the next week or so which means that it will get to you in a few weeks time. Check back with us if you still have not heard anything by then.

Regards,
    Alli Greenberg
    AED Admissions Team

شيكوا بالله على إيميلاتكم واعطونا خبر بسرعة طبعا بالنسبه للي راسلوا الشركة

وثانكس مستر شنب
    7 "
  2. يا ريت احد يعطينا الصيغة بالانجليزي عشان نراسل الشركة ترسلنا القبول
    انا ارسلت لهم هذا مع العلم انه لغتي ضعيفه فماادري اذا كانت الصيغه والكلمات صحيحه او لا ،،،،وايضا تعبيري اضعف من لغتي

ومازلت انتظر الرد

وانا اضفت اني ابغي اعرف في اي جامعه ولك الحريه في ابقاؤه او حذفه وهو باللون الاخضر
    واللون الاحمر يكون مكانه اسمك ..

واتمنى اني اكون افدتك ولو قليلا

والصيغه هي التالي ::::

hello ms.caroline

I'am saudi student . my name is your name , i wont to inform me of the arrival of accpting or not . and what university in the event of the arrivel of accepting .

thank you very much
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سفاري999
    يا جماعة :
    ترا المسؤولة عن القبولات في الشركة ردت على وقالت :
    hi .....

We are still waiting to receive your acceptance letter and paperwork. This should get to us in the next week or so which means that it will get to you in a few weeks time. Check back with us if you still have not heard anything by then.

Regards,
    Alli Greenberg
    AED Admissions Team

شيكوا بالله على إيميلاتكم واعطونا خبر طبعا بالنسبه للي راسلوا الشركة
    أنا وصلني نفس الرد

--------

hadeer

ما يتأخر

أنا أرسلت الخميس تقريبا 2 في الليل ووصلني الرد الجمعة في اليل
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadeer
    انا ارسلت لهم هذا مع العلم انه لغتي ضعيفه فماادري اذا كانت الصيغه والكلمات صحيحه او لا ،،،،وايضا تعبيري اضعف من لغتي

ومازلت انتظر الرد

وانا اضفت اني ابغي اعرف في اي جامعه ولك الحريه في ابقاؤه او حذفه وهو باللون الاخضر
    واللون الاحمر يكون مكانه اسمك ..

واتمنى اني اكون افدتك ولو قليلا

والصيغه هي التالي ::::
    هدير حبيبي عدلي الصيغة...

Dear Ms. Caroline

I'm a Saudi student from king Abdullah scholarship program . my name is ………………… , i want to know if there's an acceptance for me, & I want to be informed about it as soon as u can .

thank you!
    7 "
  5. انا راسلتهم يوم الخميس 21/02/2008 وكتبت في رسالتي

Dear Caroline,

I am from Saudi Arabia and still waiting for an admission to study English language in United States.

According to The Saudi Ministry of High Education, all students' names already sent to you, and I would like to check the status of my admission.

Would you please help me, I need to know wither you received an admission for me or not and the address of the institute?

For your information my name is

Thank you very much for your support

وردو عليا نهاية يوم الجمعة ويقولوا

Hi
    Unfortunately we do not have any information on the status of your application. You should
    contact your scholarship representative at the Saudi Arabian Cultural Mission. Thanks
    Alli Greenberg
    AED Admissions Team

يعني بالعربي يقولون ماعندنا معلومات عن حالة الطلب، ويجب عليك الإتصال على ممثل البعثة في الملحقية.

انا احس انننا طفشناهم و صارو يصرفونا
    7 "
4 من 18 صفحة 4 من 18 ... 3459 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.