الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

عـند وصولك احدى مطارات امريكا ,, ماذا تفعل؟ !!

عـند وصولك احدى مطارات امريكا ,, ماذا تفعل؟ !!

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5648 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العراب
    ياجماعه وش هالسخافه انا داخل دوره عسكريه والا بنزل في مطار

اسمعوا كلام الي قبلكم راحوا وما عليكم من الكلام هذا

والله ياناس الوضع طبيعي ولو ماعرفت شي ارجع واسئل اي عكسري في المطار

لا تخافون الوضع ما يخوف بس بتتاخر في المطار عشان تنسئل كم سؤال
    اسئـله مثل ايـش ؟
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsm_cs
    الله يعين
    ويارب ندخل أمريكا بسلام
    اميــن يارب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.a.t
    الله يجزاك خير
    ماقصرت
    ويآآآآآكـ ,,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة My Name
    طيب أنا زوجي ماعنده لغة ابدا ماينفع أنا اترجمله الأسئلة وأجاوب عنه
    ولا لازم هو يجاوب؟
    بصراحة أنا خفت من الموضوع.
    اي عآآدي هم يتفهموون الموضوع ويدروون ان ما يعرف !!

موفقـين
    7 "
  3. ياااااااااارب لاتحرمنى هاللحظة وسهل ويسر امرى وامر كل المبتعثين .........
    أنا عاااااااااااد بمشي بحنب الحيطة والله ولآأسوى اي شئ بس المهم تتسهل بعثتى......
    شكـــــــــرررر لكــ أخوى عالموضوع القيم ......
    7 "
  4. انا طالبه مصريه فى حقوق القاهرة للتعليم المفتوح جامعة القاهرة ليا صحبتى لبنانيه وهى واخده الجنسيه الامريكيه وهتبعتلى دعوة لامريكا السؤال ايه الاسئلة اللى بيسألوها فى السفارة الامريكيه بالقاهرة والتعامل يبقى ازاى وايه الاسئلة اللى بيسألوها فى مطار امريكا وانا مصاريف السفر كلها صحبتى اللى هتدفعها عايزة اعرف هل التأشيرة هتتقبل ام لا وليه واعمل ايه
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheery
    انا طالبه مصريه فى حقوق القاهرة للتعليم المفتوح جامعة القاهرة ليا صحبتى لبنانيه وهى واخده الجنسيه الامريكيه وهتبعتلى دعوة لامريكا السؤال ايه الاسئلة اللى بيسألوها فى السفارة الامريكيه بالقاهرة والتعامل يبقى ازاى وايه الاسئلة اللى بيسألوها فى مطار امريكا وانا مصاريف السفر كلها صحبتى اللى هتدفعها عايزة اعرف هل التأشيرة هتتقبل ام لا وليه واعمل ايه
    السلام عليكم

مايسمى بالدعوة الى امريكا بخصوص الفيزا السياحية غير مطلوب ولاقيمة له ، ومعلومات صاحبتك تدخليها في الاستمارة الخاصة بالفيزا السياحية لانهم يطلبون الجهة التي ستزورينها في امريكا . منح الفيزا يعتمد على عدة عوامل واهما اقنتاع الموظف القنصلي في السفارة بانك ستعوديين الى بلدك بعد زيارتك بوجود روابط قوية في بلدك لاتنوي تركها مثل وظيفة جيدة وأملاك وكشف حساب مالي وتاريخ سفر خارج بلدك خاصة الى دول تحتاج الى فيزا مسبقة

من الصعب الاجابة هل تقبل الفيزا ام لا ، لكن حسب معلوماتك التي ذكرتيها امكانية حصولك على الفيزا ضعيفة لانه ليس لديك روابط قوية في بلدك

في المطار يمكن مايسألوك اي شي او يمكن يسألوك عن سبب زيارتك او اسئلة روتينية اخرى
    7 "
3 من 4 صفحة 3 من 4 ... 234
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.