الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

الي يدرس بالجامعة الاسلامية الماليزية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مو فاهمة

الي يدرس بالجامعة الاسلامية الماليزية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مو فاهمة

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4175 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية بنت الاصايل
    بنت الاصايل

مبتعث مستجد Freshman Member

بنت الاصايل ماليزيا

بنت الاصايل , أنثى. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى ماليزيا , تخصصى physiology , بجامعة الجامعة الاسلامية العالمية
    • الجامعة الاسلامية العالمية
    • physiology
    • أنثى
    • >>>>>>, <<<<<<
    • السعودية
    • Jan 2011
    المزيدl

November 20th, 2012, 04:49 PM

السلام عليكم حبيت استفسر بشأن الجامعة (وصل لي قبولي النهائي ) بعد طول نتظار مكتوب فيه التالي
    Dear Brother/SisterADMISSION INTO POSTGRADUATE PROGRAMME SEMESTERI, 2OI2/20I3 SESSIONCongratuiations! We have the pleasure to offer you admission into the programme:DOCTOR OF PHILOSOPHY O,IEDICAL SCIENCES)CFULLTIME/3 YEARS)This offer is subject to the following conditions:1 . Payment of the following fees must be made before the onroknent date:a) Entance Fees (once in duration ofsludy)b) *Semester Feesc) Recurrent Feesd) Medical Lrsurancee) Personal Bond (refundable)
    (*IIUM reserves the right to adjust the Semester fees without notification)
    2. The fulfilknents of Engiish requirement i.e TOEFL score of 550/ IELTS overali band 6/ Engiish Proficiency Test(EPT) band 6 in IILJM.3. To complete the Health Examination Report form before your deparlure to Maiaysia. Your student pass will onlybe processed once you axe effoiled into this University.4. To provide the original academic certificates for verification puposes.Kindly read the Admission Booklet which conFins important i:rformation about your offer. The emoirnent for Semester I,20lzDot3 sessionis scheduledo n 3'd September 201.2.The University reserves the right to revoke this offer letter if you did not come for the enrol.ment or we do not receive anyresponse from you.

الي فهمنه انهم طالبين دفع المستحقات ؟؟؟طيب انا مبتعثة من الجامعة مو على حسابي ؟؟؟؟؟(ماهي الاجراءات)
    ايضا طالبين اوراق الاصل وكشف طبي ؟؟؟؟؟
    هل هذي الطالبات قبل ما اجي يعني متى ارسلها اخاف يلغى القبول تكفون فهموني ؟؟؟ بعدين متى يرسلون فيزا الطالب لانه لازم قبل ما اجي للدراسة تكون معي ؟؟؟
    ووشكرا
  2. Dear Brother/SisterADMISSION INTO POSTGRADUATE PROGRAMME SEMESTERI, 2OI2/20I3 SESSION

Congratuiations! We have the pleasure to offer you admission into the programmeOCTOR OF PHILOSOPHY OIEDICAL SCIENCES)C

هنا تهنئة بحصولك على القبول في تخصص الدكتوراه تقريباً في الفلسفه الطبيه ..

FULLTIME/3 YEARS)This offer is subject to the following conditions:
    1 . Payment of the following fees must be made before the onroknent date:a) Entance Fees (once in duration ofsludy)b) *Semester Feesc) Recurrent Feesd) Medical Lrsurancee) Personal Bond (refundable)
    (*IIUM reserves the right to adjust the Semester fees without notification)

هذه متطلبات الدفع اول شي يقولو لازم تدفعين مدري ايش هذه الكلمة اول مرره اسمع عنها (onroknent)
    بالاضافة الى رسوم التسجيل والتأمين
    ما دامك مبتعثه كل هذا يغليها الضمان المالي حق الجامعه الي انتي جايه منها يعني ما تعطيهم الا الضمان المالي ..

2. The fulfilknents of Engiish requirement i.e TOEFL score of 550/ IELTS overali band 6/ Engiish Proficiency Test(EPT) band 6 in IILJM.

شهادة التوفل ويكون من 550 فما فوق او شهادة الايلتس 6 فما فوق ..
    اول اختبارهم اذا جبتي سته فما فوق خلاص تدخلي التخصص على طول ..

3. To complete the Health Examination Report form before your deparlure to Maiaysia. Your student pass will onlybe processed once you axe effoiled into this University.

عملك للتقرير الطبي غالباً والمفترض انك تاخذين النموذج من الجامعه الاسلاميه ممكن تحصليها اون لاين على الموقع الافضل قبل ما تجين ويكون في مراكز معترف فيها مثل الحكوميه ويكون كل شي بالانجليزي حسب تجربتي مع واحد من اصحابي ..

4. To provide the original academic certificates for verification puposes.Kindly read the Admission Booklet which conFins important i:rformation about your offer. The emoirnent for Semester I,20lzDot3 sessionis scheduledo n 3'd September 201.2.The University reserves the right to revoke this offer letter if you did not come for the enrol.ment or we do not receive anyresponse from you

اول شي انك تجيبي معك الشهادة الاصل ..
    ثاني شي تقرين المعلومات الي مع القبول لانها جداً مهمه ..
    ثالث شي مدري والله ما فهمته ..
    رابع شي الجامعه من حقها انها تلغي القبول اذا ما رديتي عليهم ..

اختي شكلك نسختيها من الـ pdf عشان كذا بعض الكلمات ما هي واضحه..
    ان شاء الله اني افدتك ^__^
    7 "
  3. شكرا اخي طيب انا عندي استفسار هل من الممكن تأجيل الدراسة لمدة فصلين دراسيين , لانه يافرحة ماتمت القبول طلع مرسول من الجامعة بشهر 6 ميلادي وما وصل الى اقبل اسبوع والمفروض دراستي بسبتمر الماضي يعني فاتني الفصل 1 فايش اسوي حاولت اتواصل مع الجامعة بالايميل يطلع لي العملية فاشلة تكفون الي عندة خلفية يرشدني باي ايميل او هاتف مباشر
    7 "
  4. هذا عنوان الجهه الخاصه بالقبول للماستر والدكتوراه ..
    بالاضافة الى ايميلهم وارقام التواصل معهم ..
    اتصلي عليهم وان شاء الله يفيدوك ^__^

Centre for Postgraduate Studies
    International Islamic University Malaysia

(Attn: Postgraduate Admissions and Records Unit)
    Email:
    cps2u@iium.edu.my
    Telephone Number:
    03-6196 4000 (ext.3258) or
    03-6196 4021/5205/5215/5217
    Fax Number:
    03-6196 5797/4163
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.