الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

تم قبولي والحمدلله في جامهة القاهره طب أسنان وأبحث الأن عن سكن

تم قبولي والحمدلله في جامهة القاهره طب أسنان وأبحث الأن عن سكن

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3864 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية hallosh
    hallosh

مبتعث جديد New Member

hallosh مصر

hallosh , أنثى. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى مصر , تخصصى طب أسنان , بجامعة جامعة القاهره
    • جامعة القاهره
    • طب أسنان
    • أنثى
    • القاهره, القاهره
    • السعودية
    • Aug 2013
    المزيدl

September 21st, 2013, 12:06 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا لاحظة أنه كتير يبحث عن سكن بالقرب من الجامعة القاهره وانا وحده منكم انا أهل امي مصرين لكن للأسف هما من سكان الزاقزيق وليس القاهره وراح يساعدوني في إيجاد شقه بإذن الله بس أنا مو حابه أسكن لوحدي إذا في احد حاب يشاركني ياريت تردلي في اقرب وقت عشان ادور على شقق فيها غرف على قدنا وياريت تكون في نفس مجالي طب أسنان حتى نتساعد وانا الان في مصر وأهل أمي راح يكونو في عوني بعد الله واكيد حتى البنات الي حيسكنو معايا ماراح أقصر معاهم

تاني حاجه بخصوص الأوراق الي طلبوها مننا في الملحقيه عن المحرم هل طلبو أنهم يشوفو المحرم ولا بس أخدو صور من الجواز وبطاقة الأحوال وشكرا ليكم لأنهم موراضين يعترفو بخالي أنه محرم ليا لمجرد انه مصري وطلبو وكاله من المحكمه في السعوديه ولما راحت امي تطلع وكاله قالولها مانعطي وكاله لانه مصري الصراحه حيروني هوا محرم ليا والدين قال كدا ليه القانون موراضي يعترف فيه قانونا ؟!
  2. اول شي مبروككككك علي قبول وربي يوفقك ان شاءالله
    تاني شي حتي انا ابحث عن سكن معاي بنات بس المشكله ابغي في الاسكندريه
    طيب ايش تشوفي افضل جامعه القاهره ولا الاسكندريه
    تالت شي هل يطلبو نسبه معينه للقدرات انتي كم كانت قدراتك؟
    7 "
  3. القا هره جامعه عالميه يا أختي ومعتمده عالميا حتى الإسنكدريه لكن القاهره اعلى منها قدراتي كا نت 80 انا قدمت عن طريق الوافدين لأنه السعوديه حتى تعتمد الشهاده لازم تقدمي عن طريق الوافدين وتكون المحلقيه السعوديه على علم بذلك
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.