الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

الطلاب والطالبات الى يدرسو فى جامعه أكتوبر للعلوم الحديثه والآداب المساعده بليززززز

الطلاب والطالبات الى يدرسو فى جامعه أكتوبر للعلوم الحديثه والآداب المساعده بليززززز

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5827 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية creed
    creed

مبتعث مجتهد Senior Member

creed مصر

creed , ذكر. مبتعث مجتهد Senior Member. من السعودية , مبتعث فى مصر , تخصصى هندسة ميكانيكية , بجامعة الأكاديميه العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحرى
    • الأكاديميه العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحرى
    • هندسة ميكانيكية
    • ذكر
    • الإسكندرية, الإسكندرية
    • السعودية
    • Jul 2007
    المزيدl

April 5th, 2008, 08:07 AM

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ترا كل مين يدخل على الموضوع وما يرد راح يتعض ولا يتقرص

انا قلت من دحينا عشان لحد يقلى لا تقرصنى تعبت وانا اكتب ومحد يرد عليا حتى الى يدخل من باب الفضووووول يرد ولو كلمه جبر خاطر اتفقنا ؟

طيب ندخل على الموضوع دغررررررررى

انا قدمت فى جامعه اكتوبر للعلوم الحديثه والآداب على قسم هندسه حاسب عن طريق واحد فى مصر اعرفو فقالولو انهم قبلونى قبول مبدأى اوكى بمعنى بعد ما اطلعو على اوراقى وشافو درجاتى لقونى انفع ادرس عندهم

لكن طلبو منو مبلغ وقدره 250 جنيه استرلينى بما يعادل 505 دولار عشان يتأكدو انو اكيد يبغى يسجلنى مو بهلله خصوصا انو مضى على تخرجى من الثانويه العامه 9 سنوات وفكه انا خريج عام 1999م

قلتلو طيب وحولتلو الفلوس بعد ما وصلتو الفلوس راح يدفعها للجامعه قالولو انو لازم ينتظر
    لغااااايه 20-8- 2008 عشان كل سنه فى دا التاريخ ولا عموما قبل شهر 9 ميلادى الى هوا بدايه الترم فى مصر يكون عندهم القرارات الجديده بخصوص كم المده الى ممكن يقبلوها للفتره الى عدت عليها الشهاده الثانويه

بمعنى انو السنين الى راحت كانو يقبلو الطالب الى متخرج من الثانويه العامه لغايه 10 سنوات بس مهم عارفين دى السنه حيكون النظام نفس الكلام ولا لا

انا قلتلو قلهم انى منى منقطع عن الدراسه وانى كنت فى الجامعه قسم هندسه 3 سنوات ونص وبعد كدا فصلت ورحت درست فى كليه التقنيه دبلوم واتخرجت عام 2007 يعنى منى منقطع وقدمت بالثانويه العامه على الجامعه عشان مايعادلولى ولا شى من كل الى درستو ورضيت انى أبداء من اول وجديد

المهم الكلام مهو راضى يدخل مخى

فلى يقدر يفيدنى بمعلومه صغيره ولا كبيره ولا يقدر يسألى فى الجامعه يكون يدرس فيها يكون جزاه الله خير

السؤال هوا :- لو طالب متخرج عام 1999م من الثانويه العامه يقدر دحينا يحصل قبول من الجامعه اكيد ولا لازم ينتظر لمطلع شهر 9 ميلادى ؟ ثانويه عامه علمى 85.3 جيد جدا ابغى ادرس هندسه حاسب آلى

علما بأنى اقدر ادفع الرسوم كامله وكل شى جاهز ليه وختمت اوراقى وكلو كلو كامل

او الى يقدر يجبلى رقم الجامعه وفين بالضبط اتصل على ايت قسم اكون له من الشاكرين

تكفى لاتخيبو ظنى وماتساعدونى الفزعه الفزعه ياشباب ترانى مره مقرووووووووش من دا الموضوع

وشكرن لكم وآسف على الإطاله انا عارف صار معروض ما صار موضوع استفسار

اللهم صلى وسلم على سيدنا محمد
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.