الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

السلام عليكم:أنا طالبة طب سنه ثانيه من ليبيا، والآن أودّ الدراسة بجامعة الاسكندرية

السلام عليكم:أنا طالبة طب سنه ثانيه من ليبيا، والآن أودّ الدراسة بجامعة الاسكندرية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 2468 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية Nooralrahman
    Nooralrahman

مبتعث جديد New Member

Nooralrahman غير معرف

Nooralrahman
    • غير معرف
    • غير معرف
    • غير معرف
    • غير معرف
    • غير معرف
    • Jun 2017
    المزيدl

June 26th, 2017, 08:21 AM

السلام عليكم، أنا طالبة طب سنه ثانيه من ليبيا، والآن اريد الدراسة فى جامعة الاسكندرية،اريد كل ما يخص هذا الموضوع،الإجراءات اللازمة،التكاليف السنوية،وهل صحيح لو قبلونى يعاودونى من اول سنه، ولو عاودت ماهى نسبة الشهادة الثانوية المطلوبه،علما بأنى متحصلة فى الثانوية على 97.59،هل يقبلونى ام لازم 98,ام توجد معادله للمواد،وهل يوجد امتحان قبول ،ومتى موعد التسجيل،أرجو الإفادة وَبَارِكْ الله فيكم.
  2. وعليكم السلام
    جامعة الإسكندرية ومعظم جامعات مصر فيها نظام جديد يقبلون الطلاب اللي جاييين من دول الربيع العربي مثل سوريا واليمن واكيد ليبيا مثلهم
    ويعادلون للطالب السنين اللي درسها
    طبعا الإسكندرية هي افضل جامعة لانها تطبق نظام جديد وسلس نظام البلوكات او الميولات
    وفيها نظام الطلاب الماليزيين بس غالي شوية حول 8000 دولار لكن النظام العادي ارخص
    لو تقدرين تنزلين الإسكندرية وتفتسرين يكون افضل

ان شاء الله اني أكون افدتك والله يوفقك
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الطبيب السعودي
    وعليكم السلام
    جامعة الإسكندرية ومعظم جامعات مصر فيها نظام جديد يقبلون الطلاب اللي جاييين من دول الربيع العربي مثل سوريا واليمن واكيد ليبيا مثلهم
    ويعادلون للطالب السنين اللي درسها
    طبعا الإسكندرية هي افضل جامعة لانها تطبق نظام جديد وسلس نظام البلوكات او الميولات
    وفيها نظام الطلاب الماليزيين بس غالي شوية حول 8000 دولار لكن النظام العادي ارخص
    لو تقدرين تنزلين الإسكندرية وتفتسرين يكون افضل

ان شاء الله اني أكون افدتك والله يوفقك
    وعليكم السلام اخى قصدك يعنى لو تقدمت يعادلوا الدرجات وبعدين لو قبلونى تمام ندخل سنه جديده ماا نعود من الاول ،بس انا سالت وقالوا لازم من الاعاده فى جامعه الاسكندرية عكس جامعات القاهرة
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.