الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

كل مايتعلق بالفيزا الالمانية يكتب هناااا (تنويه)

كل مايتعلق بالفيزا الالمانية يكتب هناااا (تنويه)

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3591 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alaa Batayneh
    شباب انا فتحت حساب مغلق و حولت الفلوس و البنك بعثلي تاكيد على الايميل على شكل ملف pdf
    هل اطبع هذا الملف و اقدمه للسفاره ولا المفروض يبعثولي ياه بالبريد العادي ؟
    اخي بالله ساعدني كيف حولت الفلوس
    انا بعتولي ايميل فيه ايبان وسويفت كود وقلولي لازم تحط اسمك وتاريخ ميلادك مع التحويل
    رحت عالبنك ماعرف كيف
    7 "
  2. السلام عليكم
    شباب ساعدوني الله يجزيكم الخير
    انا راسلت البنك مشان الحساب المغلق وعطوني ايبان وسويفت كود لحط المبلغ فيه وانو احط اسمي متل الجواز وتاريخ ميلادي
    لما رحت عالبنك يقلي كيف احط اسمك وتاريخ ميلادك ماعرفو
    دلوني عالطريقه الله يجزيكم الخير يارب
    مستعجل جدا مقابلتي الاسبوع الجاي
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karamassil
    السلام عليكم
    شباب ساعدوني الله يجزيكم الخير
    انا راسلت البنك مشان الحساب المغلق وعطوني ايبان وسويفت كود لحط المبلغ فيه وانو احط اسمي متل الجواز وتاريخ ميلادي
    لما رحت عالبنك يقلي كيف احط اسمك وتاريخ ميلادك ماعرفو
    دلوني عالطريقه الله يجزيكم الخير يارب
    مستعجل جدا مقابلتي الاسبوع الجاي
    يعطيك العافيه اخي
    بتروح على البنك و بتحكي للموظف المسؤول عن الحوالات انه بدك تحول المبلغ من حسابك عندهم على حساب خارج البلد في المانيا و بتعطيه ورقه لي فيها رقم iBan و رقم حسابك في المانيا و اسم البنك و الفرع.... و بتم على هذا الاشي تحويل الاموال
    بس لازم يكون عندك حساب بنكي في بلدك و تودع فيه المبلغ كامل و بتضيف 50 او 100 يورو زياده

كل التوفيق اخي
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Alaa Batayneh
    يعطيك العافيه اخي
    بتروح على البنك و بتحكي للموظف المسؤول عن الحوالات انه بدك تحول المبلغ من حسابك عندهم على حساب خارج البلد في المانيا و بتعطيه ورقه لي فيها رقم iBan و رقم حسابك في المانيا و اسم البنك و الفرع.... و بتم على هذا الاشي تحويل الاموال
    بس لازم يكون عندك حساب بنكي في بلدك و تودع فيه المبلغ كامل و بتضيف 50 او 100 يورو زياده

كل التوفيق اخي
    تسلم اخي
    انا فعلا رحت عالبنك وقلتلن هيك بس المشكله كانت انو ماعم يعرف الموظف بالبنك وين لازم يكتب اسمي ومواليدي
    لانو البنك بالمانيا قلب لازم تحط اسمك متل الجواز ومواليدك
    7 "
  5. السلام عليكم يا شباب ..
    انا مهندس مصري مقيم بالسعوديه و ناوي اكمل ماجيستير في المانيا ان شاء الله.
    دخلت اشوف مواعيد المقابلات علي موقع السفاره في الرياض لقيتها لغايت 31 ابريل محجوزه. علما ان النهارده لسه 2 مارس.
    يعني من تجاربكم كده..لو ينفع تفيدوني..
    1- يا تري في اي طريقه تانيه لحجز معاد فيزا دراسيه غير موقع السفاره؟ علما باني كما اشرت اني مش سعودي يعني مركز VFS اللي في الخبر ماينفعنيش
    2- طالما ان في ناس بتلغي مواعيدها..يا تري المواعيد الملغيه دي بتظهر علي الموقع كل حين و الاخر علشان المتقدمين الاخرين يقدروا يحجزوها؟
    3-انا بشوف ناس هنا بتعرض انها تبدل مواعيد المقابلات مع اشخاص تانيين او بيتنازل لشخص اخر عن ميعاد مقابلته .. ازاي ده يحصل و اصلا كل متقدم بيروح و لازم يكون بيناته موجوده علي النظام عندهم و يكون طابع الرساله اللي جات له علي الايميل..
    افيدونا يا جماعه افادكم الله..
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد طاهر
    السلام عليكم يا شباب ..
    دخلت اشوف مواعيد المقابلات علي موقع السفاره في الرياض لقيتها لغايت 31 ابريل محجوزه. علما ان النهارده لسه 2 مارس.
    1- يا تري في اي طريقه تانيه لحجز معاد فيزا دراسيه غير موقع السفاره؟ علما باني كما اشرت اني مش سعودي يعني مركز VFS اللي في الخبر ماينفعنيش
    2- طالما ان في ناس بتلغي مواعيدها..يا تري المواعيد الملغيه دي بتظهر علي الموقع كل حين و الاخر علشان المتقدمين الاخرين يقدروا يحجزوها؟
    3-انا بشوف ناس هنا بتعرض انها تبدل مواعيد المقابلات مع اشخاص تانيين او بيتنازل لشخص اخر عن ميعاد مقابلته .. ازاي ده يحصل و اصلا كل متقدم بيروح و لازم يكون بيناته موجوده علي النظام عندهم و يكون طابع الرساله اللي جات له علي الايميل..
    ي هلا اخوي

السلام عليكم يا شباب ..
    عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

الله يوفقك

كل الجهات الرسميه و المكاتب المعتمده مثل VFS يتبعون السفارة والنظام واحد متطبق على الكل

2- طالما ان في ناس بتلغي مواعيدها..يا تري المواعيد الملغيه دي بتظهر علي الموقع كل حين و الاخر علشان المتقدمين الاخرين يقدروا يحجزوها؟ لا ما تظهر لأنه النظام دايركت يقدم الي بعده اذا خذا الموافقه منه اولآ اذا لم يوافق المراجع على تقديم موعد المقابله يتم فتحه

؟؟ مو فاهم سؤالك تقصد مثلآ انا عندي موعد اليوم وانت عندك موعد بكرا اقدر ابدل موعدي معاك يعني انا اروح بكرا وانت تروح اليوم؟؟ إذا هذا تقصده هذا غير موجود لأنه بياناتك تختلف عن بياناتي

أي سؤال الأعضاء ما تقصر ولكن انت أوراقك كامله ؟؟
    7 "
  7. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة salem134
    ي هلا اخوي

السلام عليكم يا شباب ..
    عليكم السلام و رحمة الله و بركاته

الله يوفقك

كل الجهات الرسميه و المكاتب المعتمده مثل VFS يتبعون السفارة والنظام واحد متطبق على الكل

2- طالما ان في ناس بتلغي مواعيدها..يا تري المواعيد الملغيه دي بتظهر علي الموقع كل حين و الاخر علشان المتقدمين الاخرين يقدروا يحجزوها؟ لا ما تظهر لأنه النظام دايركت يقدم الي بعده اذا خذا الموافقه منه اولآ اذا لم يوافق المراجع على تقديم موعد المقابله يتم فتحه

؟؟ مو فاهم سؤالك تقصد مثلآ انا عندي موعد اليوم وانت عندك موعد بكرا اقدر ابدل موعدي معاك يعني انا اروح بكرا وانت تروح اليوم؟؟ إذا هذا تقصده هذا غير موجود لأنه بياناتك تختلف عن بياناتي

أي سؤال الأعضاء ما تقصر ولكن انت أوراقك كامله ؟؟
    اخ سالم متشكر جدا علي الرد..
    انا اوراقي جاهزه ان شاء الله و عايز احجز ميعاد في شهر مايو القادم..
    و بالنسبه للنقطه الثالثه..موجود في الموضوع ده حتي بعض الاخوه محتاجين لمواعيد قريبه في السفاره و بيرد عليهم بعض الاخوه انهم عندهم ميعاد متاح في الوقت الفلاني و بيطلب منه الاتصال علي الخاص...
    يعني ازاي ممكن شخص يعطي ميعاده لشخص اخر ..لان وفقا للنظام اعتقد ممنوع ان يعطي شخص ما موعده المسجل علي النظام باسمه لشخص اخر..
    7 "
17 من 18 صفحة 17 من 18 ... 12161718
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.