الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

استفسار إلى جميع من يدرس علوم طيران في جامعة إيمبري ريدل

استفسار إلى جميع من يدرس علوم طيران في جامعة إيمبري ريدل

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4170 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية Night Hawk
    Night Hawk

مبتعث مستجد Freshman Member

Night Hawk الولايات المتحدة الأمريكية

Night Hawk , ذكر. مبتعث مستجد Freshman Member. من السعودية , مبتعث فى الولايات المتحدة الأمريكية , تخصصى Mechanical Engineering , بجامعة University
    • University
    • Mechanical Engineering
    • ذكر
    • City, State
    • السعودية
    • Sep 2012
    المزيدl

November 28th, 2012, 08:58 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا مبتعث وأدرس هندسة ميكانيكية وقد قمت بالتقديم على تغيير التخصص والجامعة لتخصص علوم طيران في جامعة إيمبري ريدل وعندي قبول نهائي من الجامعة. أرسلولي الملحقية تعهد أوقع عليه إنو أنا أغير تخصصي ووقعتها وأرسلتها لهم اليوم شيكت المعاملة لقيتها راحت من مشرفي الحالي إلى مشرف الإقليم الجديد ورجعت مرة ثانية لمشرفي الخلاصة إنهم أعادولي الطلب وقالولي إنو على حسب إتفاقية مع الخطوط السعودية يجب على الطلبة الراغبين في دراسة التخصص إحضار ورقة ترشيح من الخطوط السعودية وأن يكونو مرشحين من الخطوط السعودية. ياشباب إلي عندو أي فكرة على الي حاصل ولا يعرف كيف وإيش المشكلة أرجو إنو ما يبخل عليا ولو بكلمة لأنو باقي على الترم في الجامعة إلي أنا فيها حاليا أسبوعين فقط ولازم أحول أوراقي كلها قبل نهاية الترم. وشكرا جزاكم الله خير
  2. that's kinda strange,!!!

they did the same thing to me! but i wanted to major in Aero Science and what i was told is i should contact the Saudi-Airlines to get permission in order to change my major into that one! They told me that was the only major should be authorized by the S-A as well! However, i did so, i gave them all they wanted and I'm still waiting!! they said i had to wait for their call to do the interview and another test! it's been almost two months now and they have not call me back! The school starts on Jan/7, so that i thought that there was no time coz it's only one month from now! I had to give it up and starting applying for some others school with a dfrnt major!

but u r kinda difrnt! Our majors are not alike! so, u may do it easily!

See attach
    7 "
  3. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ebbo
    that's kinda strange,!!!

they did the same thing to me! but i wanted to major in Aero Science and what i was told is i should contact the Saudi-Airlines to get permission in order to change my major into that one! They told me that was the only major should be authorized by the S-A as well! However, i did so, i gave them all they wanted and I'm still waiting!! they said i had to wait for their call to do the interview and another test! it's been almost two months now and they have not call me back! The school starts on Jan/7, so that i thought that there was no time coz it's only one month from now! I had to give it up and starting applying for some others school with a dfrnt major!

but u r kinda difrnt! Our majors are not alike! so, u may do it easily!

See attach
    No bro my major is Aeronautical science and they told that I have to be authorized by the saudi airlines to study this major and they didn't give no information about whom I should be contacting tregarding my issue. I'm currently an engineering student at and there's only three weeks left of my school term my clases at Embry Riddle Aeronautical University starts at 9th of january and I'm starting to freak out cause before I can transfer I need to transfer my SEVIS and some legal stuff and the dead lines are approaching.

Thanks for your comment
    7 "
  4. it aint't approved yet. The last thing I heard from them " Wait until we get back to you to schedule for an interview"! That was at the beginning of Nov, sometimes they said that they got no clue about the specific time for interviews and the tests, whenever as soon as they set it up they would get back to me! While sometimes they said that they would contact me within Nov/20 to schedule a day! However, they have not called me back yet!
    7 "
  5. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Night Hawk
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا مبتعث وأدرس هندسة ميكانيكية وقد قمت بالتقديم على تغيير التخصص والجامعة لتخصص علوم طيران في جامعة إيمبري ريدل وعندي قبول نهائي من الجامعة. أرسلولي الملحقية تعهد أوقع عليه إنو أنا أغير تخصصي ووقعتها وأرسلتها لهم اليوم شيكت المعاملة لقيتها راحت من مشرفي الحالي إلى مشرف الإقليم الجديد ورجعت مرة ثانية لمشرفي الخلاصة إنهم أعادولي الطلب وقالولي إنو على حسب إتفاقية مع الخطوط السعودية يجب على الطلبة الراغبين في دراسة التخصص إحضار ورقة ترشيح من الخطوط السعودية وأن يكونو مرشحين من الخطوط السعودية. ياشباب إلي عندو أي فكرة على الي حاصل ولا يعرف كيف وإيش المشكلة أرجو إنو ما يبخل عليا ولو بكلمة لأنو باقي على الترم في الجامعة إلي أنا فيها حاليا أسبوعين فقط ولازم أحول أوراقي كلها قبل نهاية الترم. وشكرا جزاكم الله خير
    السلام عليكم اخي الكريم ،، ممكن تخبرني وش صار معاك ؟؟!! في جديد في موضوعك؟؟!!
    7 "
  6. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sultan1990
    السلام عليكم اخي الكريم ،، ممكن تخبرني وش صار معاك ؟؟!! في جديد في موضوعك؟؟!!
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته الجديد الي صار معي إنو إتصلت على الخطوط السعودية وتحديدا شؤون الإبتعاث وكلمت مسؤول عن شؤون المبتعثين وقلي إنو أنا وكذا شخص مرت عليه ملفاتنا وأرسلها للجنة يقيموها ويردو عليها في المستقبل القريب وسوف يتم التواصل معنا في حال صدور قرار اللجنة
    7 "
  7. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Night Hawk
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته الجديد الي صار معي إنو إتصلت على الخطوط السعودية وتحديدا شؤون الإبتعاث وكلمت مسؤول عن شؤون المبتعثين وقلي إنو أنا وكذا شخص مرت عليه ملفاتنا وأرسلها للجنة يقيموها ويردو عليها في المستقبل القريب وسوف يتم التواصل معنا في حال صدور قرار اللجنة
    الله يجزاك خير علي المعلومه بس سوال اخر اذا تكرمت: من اللي ارسل ملفاتكم للجنه ؟؟!! يعني انتم ارسلتم للخطوط او الملحقية اللي ارسلتها بناءا علي طلبكم ؟؟!!
    و الف شكر
    7 "
  8. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sultan1990
    الله يجزاك خير علي المعلومه بس سوال اخر اذا تكرمت: من اللي ارسل ملفاتكم للجنه ؟؟!! يعني انتم ارسلتم للخطوط او الملحقية اللي ارسلتها بناءا علي طلبكم ؟؟!!
    و الف شكر
    الرجاء الرد للاهمية .. الف شكر
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.