الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

هــل أنآ وحيده او في حد معآآي >> سـآنتآ بــاربرآ >> كــآليفورنيــآ

هــل أنآ وحيده او في حد معآآي >> سـآنتآ بــاربرآ >> كــآليفورنيــآ

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 5236 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. هلا أختي
    تفضلي هذا رابط فيه صور لمدينه سانتابربارا
    http://www.city-data.com/city/Santa-...alifornia.html

وهذا رابط آخر يبين فيه كل شي عن المدينه من أحوال الطقس والغلاء والرخص وعدد السكان ونسبة الجرائم وكـــل شي
    http://www.bestplaces.net/city/Santa...alifornia.aspx

أتمنى اكون أفدتك .. وبالتوفيق ان شاء الله
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة IBOSSI
    Santa Barbara is one of the best cities i have been, just go there and don't care about any thing you will enjoy the life and you will love it, it has an amazing beach

I'm sure you will love LOVE it
    Thanks IBOSSI,i

I searched about Santa Barbara and I found that it is a very good and nice city but it is too expensive, so I am really worried, I want to live there but I do not know if the salary that is given to us from the ministry is enough or not.i

So I have a couple of questions that I will appreciate if you answer them:i

What is the minimum amount of money that you think it will be enough to live there?i
    Is 7000 SR enough to live there? what about 10500 SR?i

If you lived in Santa Barabara before then can you tell us what was the cost of the rent and did you live with a roommate or alone or with family?i

What do you think about the ELS in the Santa Barabara? How many Saudi/Arab students are studying there?i

برمودا

شكرا على الموضوع الرائع لكن الظاهر مافيه احد في هذا المعهد الا انا وانتين, ياريت اذا احد من الي درسوا او يدرسوا او راح يدرسوا في المعهد يجوا هنا ويشاركوا ويفهمونا ايش السالفة.
    7 "
  3. مرحباآآ اخوي star2009

بالنسبه للمدينه من كثر بحثي عنهآآ مالقيت اي مشكله فيهآ الا مثل ماقلت (غلاء المعيشه) خصوصا السكن
    ومن بحثي ايضا لقيت انو السكن اذا كانت شقه من غرفه واحده تتراوح من بين 700 $الى 1200 $واكثر
    والله اعلم
    اناا مرتاحه جدآ للمدينه لاكني مثلك قلقه بسبب الغلاء خايفه اعيش بتقشف اللي مخفف عني شوي هو مكآفأة المرآفق

والغريب اني ماشوف احد فيها يعني معقول بس انا وانت ممكن لانو المعهد صغير جدا
    انا من ناحيتي ماابي عرب كثير
    7 "
2 من 4 صفحة 2 من 4 123 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.