الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

كل مايتعلق بالفيزا الالمانية يكتب هناااا (تنويه)

كل مايتعلق بالفيزا الالمانية يكتب هناااا (تنويه)

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3595 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد طاهر
    اخ سالم متشكر جدا علي الرد..
    انا اوراقي جاهزه ان شاء الله و عايز احجز ميعاد في شهر مايو القادم..
    و بالنسبه للنقطه الثالثه..موجود في الموضوع ده حتي بعض الاخوه محتاجين لمواعيد قريبه في السفاره و بيرد عليهم بعض الاخوه انهم عندهم ميعاد متاح في الوقت الفلاني و بيطلب منه الاتصال علي الخاص...
    يعني ازاي ممكن شخص يعطي ميعاده لشخص اخر ..لان وفقا للنظام اعتقد ممنوع ان يعطي شخص ما موعده المسجل علي النظام باسمه لشخص اخر..
    يمكن تقصد أنت فئة vip ولكن يختلف عن الي تقوله لأنه مو الشخص الي يعطيك الموعد هذا سفارة أو القنصلية تعطيك الموعد المتاح للفئة vip والموعد يكون عن طريق موظف في القنصلية أو السفارة الألمانية ويكون له جدول خاص يختلف عن الي موجود في النظام ولكن على ما اعتقد غير موجود في المملكة العربية السعودية أرجاء تتأكد من عندهم لأنه الكويت و الامارات موجود فئة هذي
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Supermemo98
    السلام عليكم انا محمد من مصر عاوز اعرف لو هسافر المانيا لدراسة الطب لازم اجيب قبول سنة تحضيرية و دا بيتجاب ازاى و لا يكتفى بقبول معهد لغة بس.

لازم قبول سنه تحضيريه ، وتجيبه عن طريق مراسلة الجامعات او شوف لك مكتب خدمات
    7 "
  3. السلام عليكم.
    أنا عندي سؤال بالنسبة لقبول الجامعة. أنا خريج طب مقيم قي جدة. أنا قدمت على فيزا دراسية السنة الماضية واجالي رفض لأني صراحة ما كنت مستعد. بس انشالله راح أحاول تاني بس أحصل على مستوى B1.

السؤال هو: أنا حعمل attachment لقبول الجامعة الي حاولت فيه السنة الماضية لأني مش عارف هل القبول هادا كافي أم لا. يعني أعملو تجديد ولا ما ينفع نهائيا؟ ياريت تلقو نظرة وتحكولي. والله يعطيكو العافية على كل المعلومات المفيدة في المنتدى

EDIT: رابط آخر لأن الصورة حجمها ميكروسكوبي...

الاســـم:	admission.jpg
المشاهدات: 207
الحجـــم:	8.3 كيلوبايت
    7 "
  4. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tang
    السلام عليكم.
    أنا عندي سؤال بالنسبة لقبول الجامعة. أنا خريج طب مقيم قي جدة. أنا قدمت على فيزا دراسية السنة الماضية واجالي رفض لأني صراحة ما كنت مستعد. بس انشالله راح أحاول تاني بس أحصل على مستوى B1.

السؤال هو: أنا حعمل attachment لقبول الجامعة الي حاولت فيه السنة الماضية لأني مش عارف هل القبول هادا كافي أم لا. يعني أعملو تجديد ولا ما ينفع نهائيا؟ ياريت تلقو نظرة وتحكولي. والله يعطيكو العافية على كل المعلومات المفيدة في المنتدى

EDIT: رابط آخر لأن الصورة حجمها ميكروسكوبي...

الاســـم:	admission.jpg
المشاهدات: 207
الحجـــم:	8.3 كيلوبايت
    منتهي قبولك وتاريخه قديم ، مامنه فايده
    7 "
18 من 18 صفحة 18 من 18 ... 131718
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.