الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة ارجوكم ساعدوني ايش افضل شي ليا بليييز ؟؟؟

مساعدة ارجوكم ساعدوني ايش افضل شي ليا بليييز ؟؟؟

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4421 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة HANAN2
    جامعه الملتميديا تجيب قبول مشروط وهذا من خلال كثير من التجارب وانا متاكده من هذا لطلاب البكلوريس و الماجستير

انت لو تقول على اي تخصص مش ممكن يكون التخصص خاص وعلى اي درجه علميه
    صحيح صادقه والله انا رجعت راسلت الجامعه بخصوص الورقه دي وقلتلهم مهمه والملحقية تطلبها ودا ردهم ليا

Dear Ahmed,

Thank you for your reply.

You need to apply to the university and if you are a successful applicant, you will get the Offer Letter. And this is the letter that you can produce to the Saudi Cultural Mission.

Regards,
    Huda
    Centre for International Recruitment & Collaboration (CIRC) - formerly known as Centre for International Student Recruitment (CISR), Multimedia University, Persiaran Multimedia, 63100, Cyberjaya, Selangor, Malaysia
    Tel: +603 8312 5063 Fax: +603 8312 5088
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed8
    صحيح صادقه والله انا رجعت راسلت الجامعه بخصوص الورقه دي وقلتلهم مهمه والملحقية تطلبها ودا ردهم ليا

Dear Ahmed,

Thank you for your reply.

You need to apply to the university and if you are a successful applicant, you will get the Offer Letter. And this is the letter that you can produce to the Saudi Cultural Mission.

Regards,
    Huda
    Centre for International Recruitment & Collaboration (CIRC) - formerly known as Centre for International Student Recruitment (CISR), Multimedia University, Persiaran Multimedia, 63100, Cyberjaya, Selangor, Malaysia
    Tel: +603 8312 5063 Fax: +603 8312 5088

بالتوفيق لك اخي والان يمكنك التقديم على الجامعه والحصول على قبول مشروط وتقديمه الى الجهه التي ترغب....
    7 "
2 من 2 صفحة 2 من 2 12
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.