الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

مساعدة ابغا دكتورة او دكتور باطنية في تورونتو ضروري تكفون

مساعدة ابغا دكتورة او دكتور باطنية في تورونتو ضروري تكفون

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 3870 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. الصورة الرمزية ASRAAAAR
    ASRAAAAR

مبتعث جديد New Member

ASRAAAAR كندا

ASRAAAAR , أنثى. مبتعث جديد New Member. من السعودية , مبتعث فى كندا , تخصصى english , بجامعة ..................
    • ..................
    • english
    • أنثى
    • toronto, ontario
    • السعودية
    • Sep 2013
    المزيدl

September 24th, 2013, 03:19 PM

السلام عليكم . جالسة ادور على دكتور باطنية او دكتورة فأي مكان فتورونتو لانه تعبانة جدا من بطني يفضل انهم يكونوا عرب ولكن اتمنى لو الاقي مكان بالتأمين يعني بدون ما اظطر للدفع . انا عارفة ايش المرض اللي فيني لاني سويت تحاليل في السعودية ولكن وقفت العلاج . والحين رجعتلي العوارض ومظطرة اشوف دكتور هنا هل راح اظطر اسوي تحاليل ثانية ؟

وبليز تكفون ابي رقم دكاترة باطنية وياليت لو عرب ارقامهم او عيادتهم وياليت لو تكون بالتأمين وجزاكم الله خير وستر عليكم
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ASRAAAAR
    السلام عليكم . جالسة ادور على دكتور باطنية او دكتورة فأي مكان فتورونتو لانه تعبانة جدا من بطني يفضل انهم يكونوا عرب ولكن اتمنى لو الاقي مكان بالتأمين يعني بدون ما اظطر للدفع . انا عارفة ايش المرض اللي فيني لاني سويت تحاليل في السعودية ولكن وقفت العلاج . والحين رجعتلي العوارض ومظطرة اشوف دكتور هنا هل راح اظطر اسوي تحاليل ثانية ؟

وبليز تكفون ابي رقم دكاترة باطنية وياليت لو عرب ارقامهم او عيادتهم وياليت لو تكون بالتأمين وجزاكم الله خير وستر عليكم

و عليكم السلام
    هنا فى كندا ما منديكى تروحى الى اى دكتور اخصائى ما لم تكونى محوله من دكتور عام .
    و الدكتور العام هو البيحولك للدكتور الخاص و كل دكتور عام عنده لسته من الدكاتره الاخصائين بيتعامل معاهم.
    لذلك انصحك تروحى الى اى Walking Clinic عشان تشوفى دكتور عام واذا ما عرف مرضك حا ينسق مع دكتور باطنى عشان يشوفك ومنديك تطلبى يشوفلك دكتور او دكتوره عربيه واذا لم يجد اخدى اى واحد معاك يترجملك وانا ممكن اساعدك فى ذلك.
    اما التحاليل نعم حا تسويها مره ثانيه بس خدى معاك نتائج التحاليل السويتها معاك.
    اما التأمين فتقريباً كل العيادات بتقبله وحتى التحاليل فلا تشيلى هم .
    ربنا يشفيك
    7 "
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.