الأعضاء الإشتراك و التسجيل

الملتقيات
ADs

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

محطة تجمع منتظرين الفيزا الأمريكية

NOTICE

تنبيه: هذا الموضوع قديم. تم طرحه قبل 4767 يوم مضى, قد يكون هناك ردود جديدة هي من سببت رفع الموضوع!

قائمة الأعضاء الموسومين في هذا الموضوع

1. ارسلتهم زي كذا

Name :تكتبون اسمكم مثل ما هو موجود في الجواز

passport no:رقم الجواز

Date of Birth:تاريخ الميلاد
    Application type: student visa

mobile No.:رقم الجوال
    Email:الايميل

Dear sir/madam

Greeting

I would like to enquiry about my visa ,knowing that I have submitted my application on 13-01-2013

and up to now I did not receive any message ,knowing that the study will start on 28-03-2013

Thanks for your cooperation

Best regards

Applicant

بالنسبة للتاريخ الاول تاريخ المقابلة والتاريخ الثاني تاريخ بداية الدارسة لكم ..

,وجلست ارسلهم نفس الرساله هذي تقريبا كل 4 ايام وبعض الاحيان حاول تغير فيها اشوي تكتب انه كم يوم صارلك وبعض الاحيان اكتب بالضبط كم يوم باقي على دراستك ...انا زين قالولي جب اي توني جديد على السمستر اللي بعده ما قالو مرفوضه والله يوفقكم وبشرونا اذا طلعت لاحد فيكم
    7 "
  2. المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baqer mohammed
    حبايبي شرايكم كل واحد يحط رسائل السفاره الي ترسلها السفاره له
    اخوي باقر انا صار لي ثلاث اسابيع مطنش قلت مابرسل لهم ,,نهاية الاسبوع هذا بشوف وربك يسهلها ,,الشباب الباقي حطو
    7 "
  3. If you have submitted your online nonimmigrant visa application (DS-160), it has not yet been processed into the visa system. At some locations, your application will remain in this status until you appear for an interview or until your application is ready for review. Please see the embassy or consulate's website for information on the next steps required for visa processing.

For more information, please visit U.S. Consulate General Guangzhou.

حالة الفيزا عندي كذا ):
    وش معناتها ؟؟ ممكن تتاخر الفيزا ؟
    اليوم انا وابوي واخوي سوينا المقابله وكلنا طالع لنا ذا الكلام ماعدا اخوي
    القنصل قال لنا خلال اسبوع وتجيكم
    طمنوني الله يطمنكم
    7 "
724 من 1071 صفحة 724 من 1071 ... 224674719723724725729774 ...
ADs

قم بتسجيل دخولك للمنتدي او

الانضمام لمبتعث

Search Engine Optimization by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.